3 Heldige får Garn i posten!

 

 

Da er eg klar, nå har eg gått gjennom alle kommentarene 🙂

Kan gjerne ta de riktige svarene før:

Nr 1: 53 år blir eg i år
Nr 2: Eg kjøpte kjøpte meg nye tenner
Nr 3: Marna (Komikerfrue) og Vegard Harm
(Ja, Milano fikk også, men du trengte ikkje nevne han for å bli med i trekningen)

 

Skal me se, det er som har skrevet kommentar nummer:



SØLVI B

HEGE BERGJORD

HELENE LANGFJORD

 

Har trukket en ny vinner 5.februar

 

Gratulerer alle 3 🙂
Send meg adressen på mail: [email protected] så skal eg få pakkene av gårde rimelig kjapt 🙂
Hvis en eller flere vinnere ikkje melder seg trekke en ny(e) vinner(e) på fredag 🙂

Da satser eg på at den siste Give Away/ Konkurransen
i denne runden kommer i helga

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg