~ 395 ~

 

Akkurat nå er tallet 395….395 svarte snorer med strikkemarkør(er) på! Eg har laget over 400 stk da flere av de svarte snorene har 2 markører på seg 🙂 Et par av seriene var nemligen noe enklere å lage enn andre, derfor hang eg 2 stk på de 🙂 Tro om det holder?? Aner faktisk ikkje sånn ca en gang hvor mange som er innom Strikkefestivalen i Stavanger? Nei, har ikkje tenkt å lage en til hver liksom….men OM dette skulle bli poppes er det jo greit å gjøre et forsøk på å dekke behovet MoHaaa

Det har vært mye jobb for å si det sånn og alle er laget med omtrent like mye tålmodighet
og ikkje minst nøysomhet! Om eg er drittlei? Nei.

 

 

 

 

Fikk pakke fra Aliexpress i dag med 2 til av stativene eg henger alt på. Fikk de 2 første stativene 30. august, de tok 30 dager i posten. Sendte en mail til selger om de kunne være litt kjappere om eg bestilte 2 til, fikk svar om det skulle de gjøre et forsøk på. De eg fikk i dag brukte kun 14 dager – Snakk om service 😀

 

 

 

 

Utenom alle strikkemarkørene har eg laget ca 50 veskepynt/nøkkelringer,
mulig det blir flere av.

 

 

 

 

Utenom har eg også lage ganske mange Strikkepinnestoppere og Strikkepinneholder + eg har mange pakker med utrolig nydelige Skinnlapper til å sy på strikkeplagg 🙂 Oj, må jo ikkje glemme Strikkefiskene (Blir flere av de) +
det er mulig eg tar med blyantene 🙂 Ja, herlighet, nå glemte eg jo det! Har også en god del binderser i diverse størrelser + eg har laget noen ganske fine skinnsmykker som er perfekt til en strikkeglad! Egentlig alt hva man måtte trenge som en
overivrig strikker.

 

 

 

 

Etter ganske stor pågang har eg laget 3 serier med manges favoritter ♥

Hmm det er jo faktisk en hel måned igjen til treffet og mye kan skje fra nå til da, vil jo tro at det blir kreert noe mer. Etter i morgen blir det nok utrydding/vasking/pakking av mor mi sitt hus, men eg vil trenge noe å surre med om kwellene. Fortsettelse følger på denne fronten...

 

 

 

 

 

Hver eneste gang eg har en Boba Iskaffe eller te får eg spørsmål om hva og hvordan. Prøvde meg på en film i dag. Se den og lag deg et glass du også. Nå skal eg bare surre videre her på Hobbyrommet!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg