4 Gratis oppskrifter – Nydelige lapper

Designet av My Crochet Project by Didi

 

Du kjenner jo meg etter hvert? Ja og min “Lille” mani for lapper, enten de er strikket eller heklet…sukk
Eg trodde først at disse var strikket, de ser jo sånn ut…?? Ikkje det? Men neida, de er heklet…ingen problem for eg liker godt å heklet, men tunisisk hekling? Hmm tror ikkje eg har vært borti, må nok sjekke ut hva og hvordan for disse lappene MÅ eg liksom ha..! Det er bare å forsyne seg av alle 4 eller kun de du liker,
hekler du mange nok blir det fort et teppe 🙂

 

HEXAGON NORWAY
Bildet over

 

 

 

 

Designet av My Crochet Project by Didi

 

HEXAGON FLOWER LEAFS

 

 

 

 

Designet av My Crochet Project by Didi

 

HEXAGON FLOWERS

 

 

 

Designet av My Crochet Project by Didi

 

Lappene er heklet i tynt garn, sånn type sokkegarn på 400 m pr 100 gr, men det eg ikkje skjønner helt…
på heklenål 4mm? Vil ikkje det blir veldig glissent da!? Hmm tror det er noe eg ikkje helt skjønner
så eg må få det sjekket ut 🙂

 

HEXAGON RAINBOW LOVE

 

 

 

 

 

Gjett om eg er glad for at me gikk den fantastiske turen som me gjorde i går! Snakk om værskifte!! Fra knall sol og 12 grader langt ute på Jæren til 2 gr og snø!?!?! Ja…SNØØ! Våknet t.o.m av en Snap fra Amira
i morges hvor hun filmet på vei til jobb: “Mamma?? Hvorfor snør det?” Nei, si det…vinterens siste
OG irriterende krampetrekning kanskje…!? I går var tanken min å dra ned på graven i dag, kjøpe litt vår
og plante nytt + sette friske tulipaner i vasene…Meeen, eg tror eg drøyer det til denne vinteren er over…
Ser ut for at helga igjen blir fin, men kald, får ta å fikse da tenker eg. Jaggu godt eg hadde planlagt hviledag
i dag for i dette været er eg inne med god samvittighet 🙂 Tror bare eg plukker opp strikketøyet
og lager meg en god frokost 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg