4 Vinnere i kveld!

 

Endelig er det fredag kwell og 4 gaver skal ut å fly! Til hvem de skal er det me skal finne ut nå! Ved hjelp av Random.org finner eg 4 vinnere. Gaven på bildet over er den alle er med i trekning av, og vinneren trekkes på selveste Julaften 😀 Med alle, mener eg alle som deltar hver søndag gjennom desember,
men la me nå komme i gang! Ho Ho Ho

 

 

 

 

Ok, Gave 1 som deles ut i kwell er jammen ikkje en verst gave altså!! Her får du den NYDELIGE Perleboka Mine Første Perlerier av Anja Tacas, 4 perlebrett som kan klisses sammen + 13 poser med perler som er
i akkurat de fargene du trenger sammen med denne boka 😀

Gaven er fra Rito Hobby.

 

Den som får pakken tilsendt er kommentar nr 27…..
Kar-Na (hvalebykm@)

 

 

 

 

Vinneren av et deilig Nordic Sky hespe + Batik farge Maisgul
er kommentar nr 34….

Jorunn Lindal

 

 

 

 

Den som får tilsendt en håndfarget Nordic Sky hespe
er kommentar nr 99…

Birgitte (birgkarl@)

 

 

 

 

Den siste gaven er fra Silver-Fox og det er ikkje måte på go`saker!
Denne sendes til den som skrev kommentar nr 88…

 

Irene (haevense@)

 

 

G R A T U L E R E alle sammen!
Nå trenger eg adressene deres, den kan f.eks sende pr mail: [email protected].

Hvis noen av vinneren er ikkje har gitt lyd fra seg innen mandag kl 18:00 trekker eg ny. Jo fortere eg får adressene jo fortere kommer pakkene frem, det er kaos på posten for tiden og det blir ikkje bedre de neste ukene heller *ler*

Nå skal eg “ta kwell” og bare slappe av og kose meg,
har over 500 pikekyss i ovnen, jadda nei da så….

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer

Siste innlegg