5 Heldige Vinnere

 

Sånn, da har dere ventet lenge nok så nå skal eg svinge Random.org å se hvem som skal få en deilig garnpakke i posten. Hver pakke inneholde 4 nøster Mini Sterk som matcher sammen i fargene + en liten dubbeditt 🙂

 

De riktige svarene var:

1: Tungenes Fyr
2: Vistnestangen Fyr
3: Flatholmen Fyr
4: Tananger (Losen) Fyr
5: Feisten Fyr
6: Obrestad Fyr
7. Kvassheim Fyr

 

Eg godkjenner/publiserer kun de kommentarene med riktig svar i første omgang for å ha det litt enklere når eg skal scrolls meg frem til vinnerene :

 

Nr 53:
AMALIE SJØBØ

Nr 3:
LILLIAN mr

Nr 43:
GUNN KRISTIN

Nr 21:
HEGE G

Nr 60:
LILL-MARI vkbb

 

 

GRAULERER alle sammen 🙂
Send meg adressen på mail ([email protected]) Pakkene sendes fortløpende fra tirsdag av 🙂

Hvis noen ikkje har “meldt” seg inn tirsdag kwell trekker eg ny(e), venter til påsken er over
i tilfellet noen sitter innesnødd uten nett…*humre*

Eg ble litt senere enn antatt, du vet…god middag har en tendens til å trekke ut 🙂

 

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille :)
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

8 kommentarer
    1. Gratulerer til de heldige vinnerne 🥳 Som har lest innlegget og svart på rett plass 🤗 Blir stadig underholdt av svarene på facebooksidene 🤣🤣
      Fortsatt god påske til alle 🐣

    2. Hei🤗
      Er det eg som har vært heldig igjen? 1000 takk fine du, du er så diggbar med rausheta og alle påfunn du gjør💕 Isåfall er adressa som før
      Kleiva,8404 Sortland

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg