5 “Saiko” Sokker!!

Designet av Kirsten Hall/ Foto: ableramm

 

Om man syns noe er helt steingale her i Stavanger så sier man saiko, og ja, dette er noen skikkelig saiko sokker! Akkurat i mi gate for eg syns jo at når det kommer til sokker så kan du fint slå ut håret uten å bli tatt for å være gal!

Morsomme sokker ER gøy og lekre sokker er STAS, begge deler blir som oftes beundrer og spørsmålet
“Ååå hvordan strikket du de?” kommer like ofte enten det er den ene eller andre sokketypen. Fikk akkurat en sms fra mor mi (hun er den eneste eg kjenner som ennå sender sms hehe Ja eg humrer alltid litt over det hehe) “Nå er sokkene dine ferdige” var meldingen og eg ble sååå GLAD! Det er et par helt enkle sokker, men de har extra lang vrangbord noe eg veldig ofte ikkje gidder å strikke selv om det er det eg liker best 🙂 Eg har prøvd den første sokken når den var ferdig og den var sååå perfekt som en sokk kan bli!! Dessuten er de strikket i garn som er helt fantastisk til sokker! Det er rett før eg bare hopper i bilen og svipper ned å henter de for sokker er definitivt noe av det beste eg vet av strikkeplagg! Derfor ble eg sååå hoppende glad da eg før eg la meg i natt fant alle disse DEILIGE sokkene!!
Ååå TENK å hatt alle disse i sokkeskuffen da? *stønn* Gudene skal vite at eg har nok sokkegarn til å få til det, meeeen som så mange andre så sliter også eg med sokk nr 2! Blir egentlig bare oftere og oftere at eg forsyner mor mi med garn og VIPS så er sokkene ferdige ♥

Kos deg med flotte og gøyale sokkeoppskrifter!

 

 

DIAMONDBACK SOCKS
Bildet over
Str small, medium og large

 

 

 

 

Designet av Kirsten Hall

 

SIDETRACKED SOCKS
Str S,M og L

 

 

 

 

Designet av Kirsten Hall

 

MOSAIC MARBLES SOCKS
Str S, M, L og XL

 

 

 

 

Designet av Kirsten Hall/Foto: Spindelknitter

 

ZIGZAGURAT SOCKS
Str S, M og L

 

 

 

 

Designet av Kirsten Hall

 

UNDERTOW SOCKS
Str S, M og L

 

 

 

* * * *

Deilig å våkne halv 10 uten å ha blitt vekket i 5-6 tiden først slik som skjedde i går. Eg føler meg mer utsovet i dag om ikkje annet-Perfekt start på en søndag! Egentlig er søndag en dag eg dropper det meste her hjemme,
men siden Dib straks skal avgårde på trening i flere timer benytter eg sjansen til å skifte på senga hans,
alltid deilig når det er gjort 🙂

Fikk kommet i gang med den andre lommen i går og eg vil jo tro at den blir ferdig i dag for den er ikkje så stor,
eg må bare prioritere å strikke og ikkje dille! Har også begynt å tenke på hvilket prosjekt eg skal hente frem etter FanaJakken? Har litt å velge i ser du både av diverse tunika og gensere 😉 Har også planer om å lage en gøyal genser av en pose garn eg har fått til formålet og det gleder eg meg til! Må bare finne litt tid til å tenke ut en idè, har selvfølgelig lyst å benytte meg av Intarsia teknikken for da kan man gjøre mye gøy!

Jaja, eg får starte dagen med en runde på badet først tenker eg! Har selvfølgelig klart å nok en gang sove med vått hår så en aldri så liten jobb må gjøres der!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTERS SØNDAG

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
Røykfri i 170 dager!

1 kommentar
    1. Gratulerer!🇳🇴 Kan kje du ha et møte for røykere som ønsker å slutte. Hjelpe de til å bli fri nokotinen. Og så alle de fine prosjekene du gjør ferdig🙏👍Gleder meg til å få sjå de.

Siste innlegg