Ååå det gikk i dass….liksom…

 

Eg vet eg brukte unødvendig mye dill, men eg trengte 2 dager fra og til på 2 små motiv i Hama Mini….Mistet eg en blyant i skrivebordet hoppet alle perlene AV brettet…så starter man en gang til…Rart det tar 2 dager?? I går kwell var de begge strøket og ferdig, i dag monterte eg de, ble ikkje helt fornøyd. Rikket det løst, prøvde en annen lim….Plutselig var det lim over alt, ble et evig kliss, så i morgen skal eg starte på nytt med en annen lim…nå skal eg bare perle et lite eple fordi eg gidder ikkje starte på nytt på det eg egentlig skal perle *ler*
I morgen er en bedre dag for det 😀

 

 

 

 

Ellers har er tatt kontrollen over hele ryggen på Russedressen, lønner seg å gjøre et godt grunnarbeid med blyant og linjal, men hekkan for noen drittpensler eg har haha Kan det ha med litt dårlig rengjøring å gjøre? Hmm må ha meg et par nye + eg sendte inn en bestilling på noen flere Posca tusjer, tror eg trenger det 🙂
Men jaggu blir det fint da
*Selvskryt, eg vet*

Plutselig ble eg sååå trøtt, eg vil påstå at corona`n ennå henger i hodet mitt for det dingler liksom bak meg…Flatet ut på sofaen å blekka ut, vånet halv 8 i passe ørska, men eg håper eg får meg et par timer til på Hobbyrommet før eg sover videre i senga 🙂 Fin dag da, terrassen er t.o.m blitt ryddet og gjort klar til vask og det snakkes om beis/maling på tilbud kommende uka….Vel vel, det kan jo bli bra…

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg