Åååå….Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Åååå sååå typisk! Her sitter eg å scroller over nett en siste runde før eg skal legge meg og SMÆKK!! Sant vel!? Nå får eg garantert ikkje sove! Se på de da?? Hekkan så lekre de er!
Dette er sånn “Må Ha”-kategori for meg…sukk...

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Ingen problem om du ønsker litt lengre fingre…akkurat like lekre…
Dobbelt sukk

 

VERY CLASSIC GLOVES
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

Vel, vel…eg får bare rusle i seng og prøve å glemme disse akkurat nå! Men, oppskriften er jo gratis så den har eg lastet ned…aldri godt å vite! Disse er forøvrig strikket i Cashmere og Alpakka…ikkje løye de é lekre! Men men, holder du en strikkefasthet på 34 m/40 row så blir nok dine også like lekre. Garnet er på 150 m pr 50 gram.

 

 

 

NATTINATTI
…God Morgen?

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg