– ADVARSEL! –

 

Det var en aprilnatt i 2022…nærmere bestemt en påskenatt…Eg satt her alene, alle sov og eg scrollet meg gjennom Facebook før eg skulle legge meg…DA skjedde det! det er sååå typisk og det skjer alltid på natta! Rett foran meg dukket det opp en reklame fra Hobbyhimmelen, for et nydelig ord; Hobbyhimmelen liksom, blir jo ikkje bedre…før eg visste ordet av det hadde eg klikket meg inn og galskapen kunne starte, og hvilken galskap det ble…Det verste var at eg bare kunne klikke på Vippsknappen og da var det gjort gitt! I dag dalte det ned 16 delikate bokser med nydelig bokstavperler i postkassa – Bedre enn dette kan det vel neppe blir?
Snakk om gottepose!

Siden eg bestilte disse har eg gått å tenkt på at eg må få i hus flere av disse glassene,
men heldigvis så kom jo alle perlene i fine plastbokser

Overraskende nok ble slettes ikkje sluttsummen sååå avskrekkende når eg sitter her å ser på mengden
og hvor mye eg kan lage av dette 🙂 *Man må jo pleie seg selv*

 

 

 

 

Eg mener: Hvordan kan man velge bort noen..?? Umuuulig!

 

 

For ordensskyld har eg kjøpt og betalt alt selv.

 

 

 

 

Altså! Helloooo! Oj Oj…

 

 


Ikkje sant!? Skal det være fashion så skal det være, barføtt og 20 grader i dag! Blir slettes ikkje bedre 😀 Var ingen problem å lage fotlenker uten lås, gikk helt fint på denne måten 😀 Ser for meg at eg skal perle litt fremover…Jadda…det gjelder å holde seg i vigør!

 

 

 

Må alltid scrolle meg gjennom Jodel og dette gikk rett hjem! Sååå skjønt og ikkje minst sant hehe Nå skal eg ha meg litt deilig Crispy Chicken salat – Digg! Etter på? Gjett 3 ganger? Helt riktig; Eg skal selvfølgelig perle!

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg