ALDRI FOR TIDLIG!

Designet av Lena Skvagerson

 

Når man snakker om O`den store høytiden jula er ingenting for tidlig, bare så det er sagt. At kan gjøres hele året så lenge du reserverer desember til baking, det finnes ingen julekos/sjarm med å bake på sommeren for så å fryse kakene ned i Tupperware. Selve julegavene spiller det jo ingen roller når du strikker, syr eller hekler – De holder seg like godt liggende i en kurv ventende på årets julepapir 🙂 Så hvorfor ikkje bare bruke noen feriedager på
å stashe opp i kurven?
Sparer både litt penger og ikkje minst tid på det.

 

 

GNOME SLIPPERS
Bildet over
Str S – M -L

 

 

 

 

 

Designet av Lena Skvagerson

 

Garnet du velger til disse spenstige tøflene som svigers kan loffe rundt med på hytta f.eks er tjukt og godt –
Går lynkjapt å strikke så her kan du gardere deg gaver til både slekt og venner, bare nevner det…! Me snakker om pinne 6 og 6,5 🙂 Strikk gjerne i skikkelig ullgarn, er det uten forsterkning kan eg
jo alltids anbefale et strøk med GummiLatex 😀

 

GNOME SLIPPERS BOOTS
Str S – M – L -XL

 

 

* * * *

 

 

 

Da var jaggu fredagen her og yngste familiemedlem (Dib) starter nå sin første skikkelig ferie på noen år! Det gikk faktisk akkurat opp for meg, det må jo være helt nydelig! Han har jo de siste årene jobbet seg gjennom så å si hver fridag/ferie han har hatt i skoletiden siden han var 16 år. Men i år blir det Ferie Ferie uten sommejobb, vil tro det blir digg! Som vanlig er det handling på planen i dag, jadda, både for oss og mor – Med en arm! Går nok det også. Ja eg har fortsatt like vondt, skal jo ikkje til legen før på tirsdag, men det hjelper nok sikkert ikkje noe likevel – Det går jo mer på å evn får bekreftet det eg tro; nemlig brudd/brist i ribben – Jaja. Dib som der i mot fikk et uheldig spark på trening fikk time SMOKK i dag! Forskjell på folk serru *ler*

Nå begynner Hobbyrommet mitt å ta form! Amira fikk gjort MYE i går og det ble så fint, akkurat som eg så for meg! Har fått spørsmål som: “Skal du ha alt hvitt?” ja og kommentarer som “Det var et dødt og fargeløst løst rom, trodde vitsen var å inspirerer?” Det er da eg lurer: Har du aldri tegnet f.eks? Da starter du med et HVITT ark og fyller på med farger etter hvert, ikkje det? Tenk så enkelt eg kan forandre fargeinntrykket på rommet mitt, det er bare å endre på tingene uten at eg trenger å male veggene. Alt stashet som skal inn har farger, og eg kunne fort havnet ut på et kaos om veggene i tillegg skulle ha farger. Planen i dag er å fylle på alle perleboksene og få de opp på hylla, det er hvis eg fikser det med én arm – Blir så bra så 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SOMMERDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg