Sånn skal det være!

 

Ååå ren skjær LYKKE ♥ Bortsett fra at me (Les: Amira) tok feil gipsskruer på 1.forsøk gikk dette fullstendig knirkefritt! Den jenta vet å svinge drillen og hun stopper heller ikkje før alt er ferdig ♥ Eneste eg har gjort var
å støtte til litt med høyrearmen inni mellom, eg mener, jenta er knappe 1.60 *humrer* Nei da, hun er ei skikkelig HandyWoman og eg satser på et par hender fra henne i fortsettelsen om ei stund 🙂 Har flere hyller som skal opp,  men som sagt; de kommer jo på motsatt vegg – Har bare ikkje helt plan der ennå, senga må ut først og ei stor Kallax hylle må inn. Det kommer, det kommer 🙂

 

 

 

 

Men altså, dette SKÅDIS Systemet er eg helt forelsket i ♥ Helt genialt! Smånips som eg før har hatt i glass som er ganske naturlig er nå bare samlet rett på veggen og mye plass ellers blir derfor frigjort! Genialt spør du meg. Det som er extra kjekt er jo at du kan “bygge” det akkurat slik du vil, Åååå det finnes sååå mange herlige dubbeditter til denne veggen (Eg kjøpte litt av alt…kremt…)

 

 

 

 

Enn så lenge ser det ut for at det holdt med ett AVISSTATIV, resten av arkene er større og får uansett ikkje plass opp i her 🙂 Men, eg har da en Tegneskuff med god plass. Pr nå vet eg at eg trenger noen av Disse Boksene,
ja og så har eg lyst på noen av Disse Kurvene (<—Kjempesøøøte!) 🙂

Skal slettes ikkje se bort fra at det blir en kjapp tur på Ikea i morgen….Kremt

 

 

 

 

 

Vettu hva som sjokkerte aller mest i dag?? Neida, dette er ingen tilfeldig kurv, det er et resultat etter at Amira “shoppet” i stæsjet mitt! Jadda, jenta skal ha hobbyverksted i morgen med ei lita på 3 år som hun skal passe for en kamerat ♥ Sååå koselig! Gleder meg til å se resultatet 🙂 Hun er jaggu meg kreativ når hun vil ♥

Men nå er det på tide å rulle seg i seng!

 

 

SOVE GODT!
NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg