Aldri sett før…!

 

 

Satt på Hobbyrommet og midt i snøstormen ble det et merkelig lys! Skikkelig knall oransje ble det her inne! Gikk inn i stua, og dette var det eg så fra vinduet! Snøstorm OG solnedgang!? Aldri sett før, ja eg måtte hente begge gutta – Jaggu ble de en tanke fasinert de også.

 

 

 

 

I dag var dagen eg trilla Råskog attåt glaset og satte i gang med Jula på kjøkkenet : Fruktflesk var på programmet og det var bare å svinge utstyret! Eller, først kokte eg ferdig eplegeleèn som hadde stått
i kjøleskapet et par dager, nå er det ferdig og på glasser.

 

 

 

 

Siden eg mellom slaga laget middag i tillegg fikk eg kun laget jordbær og sitron i dag, tar resten i morgen. Som du ser har eg brukt litt silikonformen også, er veldig enkelt! En av formene funket veldig dårlig…den kjøpte eg på Nille i år…*Blomster*, funker sikkert til andre ting, men ikke flesk hehe Nå har eg for andre gang altså vasket kjøkkenet rent for sukker! Nå er det kwell på Hobbyrommet som gjelder, holder på med den fineste julegaven til noen og det er så kjekt å lage! Skal fortelle hva det er…
ja det må jo bli etter julaften i såfall 🙂

Sendte Ali på posten i dag, endelig var det eg kjøpte på Black friday i hus! Det er sikkert over 20 år siden eg har kjøpt sengetøy sist! Me har vel 4 sett, de er fra Høie og de er like fine ennå. Har prøvd å kjøpe sengetøy lenge fra butikker, men alt KLØR! Ingenting er som Høie sine, å nei eg liker ikke sateng…Ble tipset om
å prøve krepp og det vet eg at eg likte som barn. Sjekket hos Høie…Altså!! Over 1000 kr pr sett!?!?
Men, som sagt, eg slo til på Black Friday og fikk hvert sett for 350! Gjett om eg gleder meg til å legge meg i kwell…ehee…natt!

Men nå skal eg surre videre med denne gaven, kanskje eg kommer i mål nå i kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg