Alltid plass til flere sjal…

Designet av Dan Lee

 

Har sagt det før og kan godt si det en gang til: Elsker designene til Dan Lee ♥ Første og fremst er det fargene han bruker eg faller pladask for hver eneste gang – Elsker det! Han bruker mye farger på alt han strikker, ja og myyye mønster, det er et eventyr å besøke feed`n hans på Ravelry (Anbefales, ikkje minst for inspo)

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

Dette er et stort og deilig sjal, han har strikket det i Wollmeise og det garnet, selv om det er merinoull passer det akkurat like flott til sommeren som til vinteren. Me vet jo alle hvor deilig det kan være med et sjal av denne typen f.eks på stranda 🙂 Ikkje klør det på haka heller når du surrer det rundt halsen vinterstid.

 

TROUBLEMAKER
Bildet over
Str ganske stor og deilig

 

 

 

 

 

Har en her i husholdningen min som også elsker denne fargekomboen (Den blå er veldig blå her, men det er petrol som i sjalet over) Her er DibHassan 10 år i sin selvkomponerte genser! Denne brukte han MYYE og den ligger fortsatt i skapet hans for det var den eneste genseren eg ikkje fikk lov å gi videre til søskebarna hans som er yngre. Dessuten syns eg jo at Wollmeise er et nydelig garn å strikke med, bare for å nevne det.

 

 

* * * *

 

 

Vettu?? Sola skinner fra en skyfri himmel i dag! Ut i fra lyden fra fuglene så ER det virkelig vår nå, den infanske synginga er helt magisk å høre på, spesielt når den ene fuglen sitter rett her ute på terrassegjerdet! Det er ikkje mer enn 5 grader, skal heeelt opp til 7 i dag, men eg har skyvedøra oppe en halvmeter og det er helt nydelig! Neste helg er det meldt hele 10 grader så dette går virkelig veien og eg gleder meg 🙂

I går ble eg ferdig med hodet (De gikk kjapt og greit) på Denne Musa og hodet er veldig lite selv om eg strikker med en staur på 2 mm i steden for 1,5 *ler* Så ja, eg tror dette går helt fint eg 🙂 Planen min er å ikkje løfte en eneste finger her hjemme i dag for eg vil KUN strikke, kanskje eg også knyter noen knuter på Makrameén som henger ute i gangen. Søndagen skal eg forsøke å holde hellig for en gang skyld 🙂 Gjør det samme du også og….

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg