Alpakka in The Wild!

Reklame | Du Store Alpakka

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Slipp villdyret løst og utford deg selv med helt rykende ferske strikkedesign! Leopard er jo noe som alltid har vært med, nå mer enn før, men eg har aldri strikket det. Ser jo at det kan bli et strikketøy uten serie som selskap så ei god lydbok kan fungere bra her. Det beste med disse nye designene er at alt er strikket i deilig mykt og herlig garn! Igjen, sjekk den herlige hetta da!?! *Må ha en*

 

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Denne go`biten her er strikket i Alpakka Tweed og Faerytale

 

ZIBIAH MØNSTERGENSER OG HETTE
Bildene over
Fra 102 cm til 126 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Strikket i Hexa, et garn eg kun har koset med ♥

 

ZAHRA GENSER
Fra 103 cm til 124 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Hrönn Jónsdóttir/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Dette ble min favoritt ♥ For det første så liker eg jo lange jakker og for det andre så er jo leopardelen mer overkommelig for min del. Eg kan har fult fokus et stygge og så kan eg “slappe av”
med noe enklere mønster inni mellom.

Strikket i Hexa og Faerytale

 

 

ZADIEE LANGJAKKE
Fra 93 cm til 130 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Hekkan altså! Eg våkna halv 4 i natt og trodde det var morning! Var liksom på vei ut av seng da eg kikket på mobilen! Snudde på sengekanten og krøp under dyna igjen! Er det mulig!?!? Våknet så kl 5, halv og sto opp kvart på 8…KJEDELIG! Eg har bare lyst å sove minst 7 t i strekk uten å våkne…Ganske merkelig siden eg er sååå trøtt når eg legger meg, etter denne rotete natta er eg jo fortsat like trøtt! I tillegg er eg kvalm…det første eg skal gjøre nå når eg kommer meg på beina er å koke ingefæren min! Burde absolutt ha gjort det i går, men siden Kjøkkenet er utav drift lot det seg ikkje gjøre. Eg får brøyte meg vei i dag! Trenger virkelig en stor shot i dag
skal eg ro dette i havn. Kvalme og hodeverk er vel noe av det verste eg vet.

Ali sa i går at han skulle ha hviledag i dag og det håper eg han overholder. Hadde vært godt med en rolig dag uten for mye kaos. Amira kommer også hjem i dag og eg håper ikkje at været langs kysten hindrer henne i det.
Krysser fingrene.

Men nå? Ja eg må bare komme meg på kjøkkenet å skrelle Ingefær og presse noen kilo appelsiner!

 

 

 

 

HA EN ROLIG SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg