Oppussing = KAOS!

 

At gangen må fylles opp av kjøkkeninnhold kan eg leve med, en plass må det jo faktisk stå når det males. Rart eg drømmer om sånn “TV Oppussing”? Hvor i himmelens navn gjør de av ALT av ting og tang? Ja ikkje bare mens de pusser opp, men når eierene kommer hjem også!? Det er liksom ikkje alltid like rydding og orden i de hjemmene de kommer hjem til. Det er nesten så eg lurer på om alt kastes…?

 

 

Eg hadde jo panikk for at hele kjøkkenet skulle ramle inn i stua, det var på god vei, men da tok eg action og fikk det ut på gangen *ler*. Hadde virkelig fått makk om eg igjen måtte ha sittet å se på alt rotet som eg ikkje kan rydde bort. Maten her har eg plassert bak den ene Tv stolen så da ser eg det ikkje *humrer*

 

 

På kjøkkenet er det litt sånn at man rydder plass til akkurat det man trenger plass til *Svetter*. Me er vel kanskje ikkje heeelt enige her, Ali snakker flis mellom benk og skap…Eg vil heller male dette partiet likt som resten av kjøkkenet og gjør som dette: ⇓

 


Ja, å montere slike “SprutePlater” på hele veggen mellom der. De skal tåle alt unntatt gasskomfyr så det burde gå bra. Ikkje bare syns eg dette er fint, men eg trooor vel egentlig ikkje me kommer til å kunne enes over noen fliser. Smaker vår er ganske forskjellig på det området.

 

 

Fargen bare skjedde egentlig, men eg liker det. Eg har heller ikkje lyst å sette inn de høye skapene igjen for det blir liksom NOK når det skal inn 2 store kombiskap!! Ellers har eg som sagt lyst på kun “underskap” med gode skuffer. Takk og pris så er kjøkkenbord og stoler demontert og borte!

 

 

 

Nå håper eg roen senker seg i heimen og at me kan få inn litt helgefølelse. Har vært litt kaotisk og “travelt”. Eg kjørte å hentet Dib på jobb kl 18, heldigvis! Det var mye forsinkelser i forhold til oppgjør og div så han hadde ikkje nådd bussen, dvs han hadde ikkje vært hjemme før i 20 tiden. + at det regner fra en annen verden og det blåser! Er visst storm på vei gitt 🙂

Har akkurat spist KyllingPesto med Pasta og salat 🙂 Alltid like godt.
Nå ser eg frem til en forhåpentligvis rolig søndag 🙂

 

 

 

NÅ BLIR DET STRIKKING!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
100% Røykfri i hele 9 mnd

1 kommentar
    1. Masse rot blir fint til slutt. Det er mye ting og tang i skuffer og skap. Helt klart. Kos deg med strikk og nyt kvelden.

Siste innlegg