ALT KAN STRIKKES

Designet av Brome Fields

 

Dette er noe eg syns er skikkelig koselig og aller helst ville eg hatt det på f.eks noen urtekrukker UTE! Meeen, det kan jo fort bli en travel sommer, meget travel sommer: “Spring det regner! Ta med deg krukkene!” 2 min etter på er det igjen sol og sommer før det plutselig klasker ned igjen og hele prosessen kan gjentas…MEN, det er jo også veldig koselig med slike “krukker/potter” på kjøkkenet! Absolutt! Her kan du strikke i et godt og fast bomullsgarn, eller, eg ser jo for meg at det der “Spagetti” Stoffgarnet kan være meget godt egnet selv om det strikkes på en del tjukkere pinner. Fordelen da er at du også får tyngden i pottene 🙂

 

 

Designet av Brome Fields

 

Ganske så stilig vil eg si, så ja, oppskrifta DEN bare må lagres!

 

 

 

PLANT COZY – GARTNER
Bildene over
OneSize
GRATIS Strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

Tror eg skal ta helg i dag eg, bare i dag liksom fordi eg føler eg trenger en “FriDag” 🙂 Helga som var gikk jo bare swusj avgårde uten den store helgefølelsen, så eg tror eg skal bruke dagen på å montere kjolen til Amira!? Hvis den er tørr da! Måtte jo legge et bare store håndklær over den her på gulvet for selvfølgelig ble det jo fort favorittplassen til Milo! Hva er det med katter og våte ull/alpakka plagg til blokking!?? Ikkje alltid bare bare å løfte katta vekk heller for da kan alle klørene plutselig komme ut – RETT i strikkeplagget! *Grøss*

I grunnen ganske lenge siden eg “montert” noe på denne måten før! 2 digre firkanter hvor 2 flatstrikka ermer skal passe inn! Takke meg til topp/down plagg altså haha Heldigvis er det jo i en type garn som ikkje “ting” vises så godt i, men litt usikker på om eg skal montere den på retta eller om den bør vrangsys!? Hmm tror eg må prøve meg frem hva som se best ut, noen formening om dette?

Ellers så skvatt eg en tanke da eg kom ut på badet i morges og møtte på speilet!! Greit nok at eg sov med sminke i natt (FY!), men hallo! Det er neimen ikkje bare bare når man glemmer at man har vært hos frisøren *ler* Se HER!

 

 

 

 

LAG DEG SELV
EN GOD DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg