BAD HAIR DAY!

Reklame | Floke Frisør Stavanger


Noen ganger er det helt ok å ha et skikkelig kråkereir på toppen! I dag er dagen hvor eg pleier vaske håret og slik ser det ut etter 2 dager i en surr med strikk på toppen – Fullstendig KRISE!

Da er det jo helt KONGE at eg skulle til Floke Frisør inne i Stavanger for en skikkelig KOSEDAG! Er det noen som tar seg av “Ulla” ja så er det der 🙂 Eg har en stund tenkt på å farge meg bort fra de lyse stripene og bli mørk igjen og det er virkelig en prosess så det var bare å sette i gang:

 


Først satt eg ca en halvtime med pigmentering pga av de lyse stripene. Eg ønsket en mørk farge med lilla/bugunder skjær i og da er dette ↑ et bedre grunnlag 🙂 Å ja, håret er seriøst blitt kanon langt og det er ikkje så langt ned til gulvet fra de nederste tuppene hehe Neste frisørtime skal eg ta en bit av tuppene, må bare ha det litt langt en stund først hehe Aldri hatt så langt hår før eg!

 

 


Vel, da var det en ny halvtime under varmen med det som blir min nye hårfarge! Vettu hva det BESTE er?? Det dufter så nydelig, det stinker ikkje i det hele tatt 🙂 Det er som eg alltid sier en ren fryd å gå hos Floke som er en Grønn Frisør – Ingen kjemikalier what so ever! Helt fantastisk ♥

 

 


Nå når eg sitter her i Go`stolen må eg si eg er fortryllende fornøyd med igjen å være mørk i håret, det er liksom så mye mer meg! Siden eg hadde så sen frisørtime i dag og ikkje var hjemme før i 20 tiden var det ikkje helt optimalt lys ute til å få frem den magiske fargen, men eg liker hva eg ser. Satser på flott lys og vær i morgen for da er det ut å ta bilder og eg kommer tilbake med noen flere hårbilder.

Så ja, er DU opptatt av miljøet, eller har du f.eks allergi, migrene eller andre ting som gjør at du kvier deg fra å besøke frisøren? Vel, da bør du sjekke ut Floke Frisør om du har en salong i nærheten!
Eg lover; Du vil aldri angre!

 

Her i Stavanger finner du salongen i Klubbgata 1 🙂

 

Men du? Tenk litt på dette:
Er det en fornærmelse eller et kompliment om noen sier:
“WOW! Så flott hår du har, hvor har du kjøpt det extensionet?”

 

 

 

SÅÅÅ FORNØYD!!

 

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg