Altoppslukende Detaljer

Reklame | Rito Hobby

 

Du som kjenner meg VET at eg elsker dill og detaljer, da kan eg gå nesten i “dvale” på en måte og det bare baller på seg – ofte lenge etter at eg har sagt stopp…Det er jo detaljene som gjør selve prosjektet, de utfyller, og det blir så fint. Lager man noe til påske så hører jo Kvikk…eheee...Chick Lunsj og appelsiner med,
en kald cola på lur er jo heller ikkje noe dumt 🙂

 

 

 

 

Ikkje sant…? Drar det litt lengre hele tiden og det er jo en selvfølge at kyllingene MÅ ha øyenbryn? Heldigvis hadde eg tilfeldigvis en pose med svarte Hama MINI perler da ideén poppet opp….det har forresten nå resultert
i at eg få levert hjem ALLE fargene i Hama MINI….ka syns du? Eg ser galskap hele veien fremover,
takket være Rito Hobby

Planen min for helga var jo å komme i mål med det som skulle strikkes til dette prosjektet…Vel..det skjedde jo ikkje…sukk…Både Amira og eg er alt for glad i å skravle, så nå sliter eg med å få alt ferdig til i morgen. Da eg kom hjem i ettermiddag gjorde eg jo alt annet enn å strikke…da ble det jo mer detaljer siden eg kom på at eg trengte appelsiner! Hadde noen små vattkuler som eg bare malte og prikket, de er sånn ca 1 cm i dia og Chick Lunsjen er vel ca 2 cm bred så alt er smått. Tenk deg da hvordan dette kan gå når eg også får i hus MINI perler?? Heldigvis skrev eg en sånn tynn og spesiell pinsett på ordren, umulig å bruke fingrene på noe så smått⇓

 

 

 

Midi til venstre som eg nå har perlet med i 2 år, Mini til høyre som eg faktisk har fryktet like lenge haha Men!!
Eg ser jo nå at å perle med Mini gir meg muligheten til å kunne lage en annen type “ting”. Gleder meg til
å utforske, det eneste er at eg syns det er vanskelig å stryke de små perlene så eg må sjekke ut
hva som finnes på strykejernefronten!

Anyway! Nå tenkte eg å sette meg på Hobbyrommet å strikke! Ble ferdig med The Oc i ettermiddag så nå har eg en ny serie som eg virkelig kan anbefale: “This Is Us”, du kan se den på enten Disney eller Amazon Prime 😀

 

 

HA EN FIN KWELL
OG EN GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg