Altså! ~WOoOW ~ Gratis Oppskrift

Designet av Martin Up North

 

Altså, noen mannfolk kan virkelig imponere med både heklenål og strikkepinner! Sjekk dette teppe da!? Det er virkelig et WOW teppe mener nå eg! Bruker kun de grunnleggende heklemaskene og setter du de sammen “riktig” kan det bli ganske så imponerende, noe dette teppet da altså er.

 

 

 

Designet av Martin Up North

 

Dette teppet hadde jo passet überperfekt her på sofaen min og eg hadde brukt skikkelig ull og ikkje polyester og acryl som det er heklet i (!!!) Eg vet at et ganske så enkelt garn som Safir (Sparkjøp) hadde blitt perfekt – Har både strikket og heklet tepper i det garnet, blir jo aldri utslitt!! I sammen slengen kan eg jo da nevne 40% på Sparkjøpt ut januar! Go Crazy! Eg hadde gått for 2 kontrastfarger, men ton-i-ton blir nok også rimelig lekkert!

 

THE “Heinz” BLANKET
Bildene over
Str 140 cm X 200 cm (Juesterbar)
GRATIS Hekleoppskrift

HVis du liker å printe ut oppskriftene dine kan du
kjøpe oppskriften som Pdf for 25 kr på Ravelry 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Ble en treeeg start i dag! Hadde alarmen på 10, våknet kl 11! Sovnet på sofaen i går kwell, skulle bare kwile kroppen litt sånn i 19 tiden….sluknet momentant! Våknet ca halv 11….Jaja da ble det en natt på Hobbyrommet da…la meg igjen i 03:30 tiden…Jadda…Er jo selvfølgelig også pottetett i øret igjen…Det var jo blitt så godt!! Det var frem med olja igjen i går og eg har skylt og skylt….Pottetett! Hvis ikkje dette gir seg snart svipper eg ut til legen en tur. En ting at det er helt tett, men det piper sånn….Ikkje vondt, bare skikkelig irriterende!

Ingen tvil om at når eg er opptatt på en annen arena, som å tømme/vaske ut mor mi sitt hus så blir mitt eget hjem forsømt…ganske irriterende det også, ja det irriterer mer enn øret faktisk…Eg trenger absolutt en hviledag i dag så nå er det bare en kjapp tur innom badet før eg parkerer ved perlebrettene inne på Hobbyrommet.

 

 

HA EN GOD SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg