Altså…..WOW!

Designet av Kate Davies Designs

 

Ved første øyekast trodde eg dette var sydd, og så ser eg at det er Kate Davies sitt og tenker; “Har hun begynt med søm og nå…?” Men SÅÅÅ, ja sååå ser eg jo at det er strikket! Det er jo så sirlig utført at det rett og slett er skummelt! Noe så flott! Ja det er faktisk noe av det lekreste eg har sett!

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Akkurat dette teppet som du ser på bildet over er ikkje sååå stort, ca 120 X 120 cm, eller, hver stjerne er 63,5 cm X 63,5 cm. Da er det jo bare å strikke så mange stjerner som du måtte trenge 🙂
Må nok lagre dette også eg…sukk…sååå fint!

 

 

STERRIE
Bildene over

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Egentlig skulle eg jo starte denne søndagen, 1.søndag i advent med gaver! Men, hele dagen i går gikk med til
å pynte hos mor mi, ergo var det mørkt når eg kom hjem – Så ja, det hadde i så fall blitt dårlige bilder 🙂 De fine gavene fortjener bedre enn som så. Derfor blir det gaver litt senere, men eg regner med at det går heeelt fint?
Skal ta å pakke og dille litt nå etterpå og så kommer det på bloggen før du aner det!

I dag har eg egentlig mest lyst å bare loffe rundt i pysjen, mulig det er bare det eg kommer til å gjør også, men så er det den der tradisjonen da….“Fruktflesk lages 1.helga i advent” – Ingen regel, kun min egen greie for å sette startskuddet på Julebaksten 🙂 Så hvem vet? Kanskje Dib får sitte å maule flesk til kwells? I så fall blir det kun med Sitron og Bringebærsmak….Ble dårlig med de der “Grønne Eplene”…Jaja, eg kan jo lage i 4 farger for det om, grønne Bringebær f.eks smaker sikkert digg det også *ler*

Hmm får slurpe i meg siste rest av den sure kaffien i koppen før eg bestemmer meg….Eg sa på snap i går at strømmen gikk? Det skjedde da eg satte på kaffitrakteren, tenkte at det kunne være pga de extra lysene eg satte på ute, meeen tror kanskje det er noe galt med kaffitrakteren heller….Den ville IKKJE lage kaffi i dag!
Hmm fryktelig irriterende å tro at det blir godt kaffi når man KOKER filterkaffi i ei gryte…*SURT*!

 

 

HA EN STRÅLENDE
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. FANTASTISK STJERNESTRIKK !!!!!! ….nydelig og jevnt strikket og for en for-seg-gjort montering <3 PS Lurer egentlig på hva jeg skal skrive i ruta nedenfor som heter Nettsted . Jeg er en dame som om noen dager fyller 70 år, så jeg er ikke alltid helt fortrolig med slikt. Noen ganger har jeg publisert kommentaren min og skrevet FB i ruta fordi det er det sosiale mediet jeg er på selv , andre ganger har jeg bare latt den stå åpen. Du får bære over med meg om jeg gjør det feil LOL

Siste innlegg