ALVORLIG TALT og Helt GRATIS!

Designet av Deja Joy

 

Garantert at du også har sett denne type tøfler, ja nesten over alt hvor de selger sko og div? Ser virkelig digg ut
å stappe beina inni, men OM eg kunne valgt ville eg jo hatt de i saueskinn eller noe. Uansett, morsomme tøfler
og absolutt gøy å ha en oppskrift på de. Enn så lenge er oppskriften gratis i en begrenset periode så mulig du bør være kjapp. Øyner eg muligheten for noen myke og spreke julegaver i år?

 

SMOOSKHY SLIPPERS
Bildet over
Str S – M – L

 

 

 

 

 

Nå kan eg konstantere at huden på fingertuppene mine er mer eller mindre fraværende…Glasset som her er nesten tomt for gule perler inneholdt ved start over 4000 perler…jaa…Bortsett fra de 2 store kulene har eg i dag limt perler på 2 kuler på 6 cm og 1 på 4 cm…Nesten 4000 perler har eg limt totalt, en og en perle, men nå er det nok! Nå skal de utformes og bli helt unike 🙂 Det er det som er gøy!

Har tatt bilder underveis av alt eg har laget, skrevet notater og det skal forhåpenligvis ende
i et innlegg som du kan kose deg med 🙂

 

 

 

 

Tanken nå er å strikke litt på dette i kwell for eg vet eg havner tilbake på perlene i morgen på dagtid. Mye smått skal perles + enda mer smått skal strikkes…Hmm Jaja havnet virkelig på kjøret igjen eg. Du husker jo Påskeprosjektet mitt i fjor? Det tok jo også av på denne måten, men når eg nå i ettertid ser hvor gøy så mange har hatt med det gleder eg meg til å få dette også ferdig 🙂 Eg elsker jo slike prosjekt som bare baller på seg mens eg holder på, ideéne bobler og det er skikkelig gøy!

For å si det sånn; Hvis du nå i nærmeste fremtid svinger innom en hobbybutikk så kan du jo plukke med deg noen isoporkuler etter ønsket størrelse (Eg har brukt 8 cm, 6cm og 4 cm) + NOK gule Hama Midi perler 😀 Ellers så trengs det litt perler i noe få andre farger + litt dilldall som du sikkert allerede har i hus. Eg trengte noen tynne pinner, hadde gått tom for grillpinner, men tok i bruk noen “gamle” strikkepinner i bambus –
Det gjelder å ikkje være rådivill *ler*

Men ok, nå skal eg faktisk strikke ei stund, kanskje helt til eg legger meg!! Muligheten for eg havner på Hobbyrommet igjen er der i mot stor…! Kan si eg er giret på å bare forsette der eg slapp for en time siden!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg