BABY STUFF – Gratis Strikkeoppskrifter

Designet av Ainur Berkimbayeva

Disse søte rett over her på bildet beviser bare at man trenger ikkje alltid strikke etter avansert og krevende oppskrifter for at noe skal bli helt perfekt! Superenkle votter i riller vil være akkurat like gode og varme som noe annet + at eg syns disse er finere enn mye av det andre eg har strikket 🙂 Ganske enkelt, helt enkelt ♥

 

MINI MITTS
Str 12-24 mnd
Gratis oppskrift

 

 

 

Designet av Julia Gutkovskaya

 

Ugler er noe eg alltid kommer til å falle for ♥

 

WHERE OWLS FLY
Bildet over
Str 3-4 år
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

Designet av Anna Sunnyknits

 

SOFT WAVE BABY MITTENS
Str 3-9 mnd
Gratis Oppskrift

 

 

Designet av Martha McKeon

 

Små søte detaljer ♥

 

WEE BABY MITTS
Str 0-9 mnd

 

 

 

 

 

Designet av Julia Mueller

 

Hvem dette er votter til vites ikkje, men fine pyntevotter til å henge på veska, ja det er det! Her kan du bryne deg på pinne nr 1,5 mm og du trenger kun de minste restegarn“nøstene” dine. Ca 3 gr holder og designeren sier at de er mye mindre dillete å strikke enn det du garantert frykter og tror 🙂

 

 

MINI-ME
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

Ok, den først høstmåneden starter med plaskende regn gitt og dalende temperaturer! 13 gr krevde et par alpakksokker på beina 🙂 Hadde det ikkje vært for at eg akkurat hadde stått opp så hadde eg kjørt Dib på trening, men men han er blitt godt vant med buss det er regntøy han ikkje liker hehe Ikkje alltid en paraply er så praktisk her i vest (Les: Vind). Da ser eg vel muligens ikkje han før langt ut på dagen for plutselig ble det ganske travelt på treningsfronten, ja mye mer enn forventet! Som eg nevnte tidligere så skulle jo ikkje han ha Sortbelte Gradering før uka etter NM, ergo det pensum som krevdes for NM hadde han jo allerede godt innbanka. Nå der i mot når hans Sortbeltegradering er fremskyndet og skjer om 5 uker (altså FØR NM) har han plutselig MYE pensum han må kunne! Det er en god del nytt som tilhører det Sorte Belte han må kunne til NM så enn så lenge skal han ikkje være instruktør for barn og ungdom fordi han må bruke all sin tid på egen trening. Hadde han tatt graderinga etter NM ville han jo hatt ca 1 år til å trene som svart før neste NM, men ser ut for at han tar det hele på strak arm og det er bare å bøye seg i støvet for å si det sånn! At de har så stor  tillit til han som utøver er jo bare utrolig stas!
Eg gleder meg i allefall masse til å bli med det neste året 🙂

Ok, på strikkefronten blir det nok ganske så snart deling for ermer og da vet me jo at ting ofte kan gå litt raskere. Hva som skjer videre på genseren eg strikker aner eg ikkje, trooor kanskje eg skal beholde noe av strukturen i Yoke`n ned over i sidene på bolen…Hmm…blir muligens litt prøving og garantert feiling 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FINE SØNDAG

 

 

Senere i dag trekker eg en vinner i Give Away`n!
Siste sjanse til å bli med så klikk deg inn HER!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De øverste babyvottene var bare helt fantastisk søte. De VIL jeg strikke, selv om jeg ikke har noen å strikke de til…..

Siste innlegg