~ BABYTEPPER ~

Desigent av  Mary Ann Stephens

 

Et babyteppe er omtrent det mest perfekte du kan strikke, herlig overkommelig i størrelse, og ikkje minst gleden over å strikke akkurat et babyteppe ♥ Det har blitt en del forskjellige babytepper, og barnetepper som er en del større siden eg selv var gravid. Det er koselig ♥ Disse 2 teppene her er i kategorien Koselig syns eg, dessuten er det kjekt å strikke mønster og det blir helt overkommelig på et lite teppe.

 

DOGGY LOVES KITTY
Bildet over
Str ca 90 cm X 90 cm

 

 

 

 

Designet av  Mary Ann Stephens

 

Ikkje sant? Elefanter ♥ De blir ekstra søte når de strikkes hehe
Du kan jo evn bytte de ut med et av egne favorittdyr, apekatter?

 

BABY ELEPHANT BLANKET
Str ca 84 cm X 86 cm inkl kant

 

Hvis du er avhengig av norske oppskrifter så kan eg av hele mitt hjerte anbefale teppene til the queen her self; Pinneguri sine babytepper ♥ Et annet teppet eg har strikket flere av er Pine Forest Baby Blanket – Det er nydelig! Jadda, norsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Hele skyvedøra her riste, så ja, det blåser litt mer enn bare “litt bris” her på toppen. Regner gjør det også, eller faktisk, akkurat nå hagler det. Jadda jadda…Skal ut om ei stund, handle for mor mi vettu. Vurderer en kjapp tur ut på Ikea . Kjøkkenhåndklær er noe me kun har noen få av fordi fordi eg er lei av at de blir brukt til alt mulig, det tørkes opp både brus og kaffi om det blir sølt, ja i grunnen alt mulig åsså blir det liggene ikkje bare på vasken, men også i vasken på kjøkkenet…Hmm…Det var jo derfor eg innførte kjøkkenruller hehe Nå håper eg at det kan funke å få i hus ei bunke med kjøkkenhåndklær *ler* Det er nemlig tilbud på Ikea og de er selvfølgelig hvite, eg elsker jo det, men me får nå se hvordan de blir brukt *ler* Siden eg nå fikk tømt den store kommoden i går har eg også et par gode skuffer som kan lagre håndklær og kluter til kjøkkenet 😀 Mulig noe av helgen vil bli brukt til et “Innføringskurs” på: *Kjøkkenhåndklær og kluter i bruk-Vol.1*

Var ganske herlig når eg våknet i dag og eg kom på hva eg hadde fått gjort i går! På vei til mor mi nå skal eg innom Fretex containeren og levere en del sengetøy. Håpet er å fortsette på vaskerommet når eg kommer hjem, derfor troooor eg at eg må innom vaskeromsavdelingen på Ikea også…Bare for å få litt tips hehe Kanskje de har noe smart som kanskje passer hos oss? Aldri godt å vite! En dag skal det rommet pusses opp, det er ingenting feil med rommet vårt, det er tett og helt ok, men eg drømmer jo om svarte fliser, skaper og benk der inne….sukk
Nå er det på tide at mor mi vinner stort på Lotto!

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg