Bare for gøy! -Oppskrifter

Designet av Marina Chuchkalova

 

Me trenger jo ikkje alltid strikke/hekle noe fornuftig, eller som da har et fornuftig formål. Vet i grunnen ikkje hvilke formål en frosk kan ha, men eg kan vel garantere at den både er gøy å hekle og ikkje minst “leke” med *ler* Eg kunne hatt en hel gjeng her på Hobbyrommet, de kunne fint stått til pynt rundt i hyllene – Hadde blir morsomt 🙂

 

 

 

Designet av Marina Chuchkalova

Designet av Marina Chuchkalova

 

Det er tynt bomull som er i bruke her, ca 160 m/50 gr og nål nr 2,00 mm. Cluet er nok å hekle litt fast for å få både fin fasong og at den ikkje blir slapp når de skal forandre stilling 🙂 Utenom garn trenger du ca 60 cm med tynn ståltråd som skal være skjelettet. Sånt er gøy! Det følger også med oppskrift på klærene han har med, du kan like godt bare hekle en hel garderobe! Mulig man må kysse flere frosker for å finne en prins, men han her?
Ja han er fullstendig KONGE spør du moi!

 

HUGO THE FROG
Bildene over
Str 18 cm

Ta en titt på designeres profil om du ønsker andre flotte figurer 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det mandag gitt og det plasker ned ute, utrolig deilig faktisk….etter flere dager med mange og 20 grader syns eg det var nydelig. Litt usikker på hvordan denne dagen blir, du kan si eg ser frem til et par rolige timer på Hobbyrommet…i kwell kanskje? 😀 Nå skal eg gjør et forsøk på å sparke dagen i gang.

 

 

LAG DEG EN GOD MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg