Bare fordi….det er viktig!

Designet av Tina Vejlø Andersen

 

Strikketørke? 0 ideér på hva du skal strikke? Vel, mens du spekulerer ut noen nye sprell kan du jo f.eks produsere noen hjerter strikket av alt restegarnet du har liggende rundt omkring? Orginalt er de strikket i tynt ullgarn (Jamieson`s Shetland), men du kan strikke de i hva du vil, gjerne et litt småpusete garn også. Hvor mange hjerter du skal strikke avgjør haugen du har med restegarn, og hva du skal gjøre med en haug med hjerter etterpå? Tja, si det? Heng de opp over alt, ja sånn omtrent slik som Maria (Svenske Hollywoodfruer) gjorde med alle “tåssene” sine *humrer* Eller, du kan bare spre om deg med hjerter og omtanke ♥ Hjerter er aldri feil, putt et i jakkelommen til noen du bryr deg om eller send et i posten til noen som bor for langt borte…Det er mye du kan bruke et hjerte til ♥

 

 

 

Designet av Tina Vejlø Andersen

 

Har du der i mot FOR mange hjerter, vel, putt lavendel inni sammen med vatt`n og legg de i undertøy- eller sokkeskuffene i heimen. Det kan heller aldri bli feil 🙂 Heng noen på kvasten du har hengende på veggen ute
i gangen.
Et koselig lite strikketøy altså som du kan potle med mens du planlegger de store prosjektene for 2021 – Året da det aldri blir feil å dele ut og spre litt hjerter ♥ Det er heeelt sant!

 

 

HEART DUO
Bildene over
Str 14 cm X 8 cm
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Marju Veeret

 

Siden eg nå selv sitter her å potler med tynt garn og tynne pinner når eg egentlig har andre ting som burde vært prioritert….måtte eg bare ta med denne “Pin Head`n”!! Eg TRENGER en sånn! Ja eg er sikker på at du også trenger en?? Ikkje sant! På innsiden har den ståltråder så denne kan også ta en spagat helt uten problem.
Heng den på strikkekurven eller på veggen over arbeidsbordet 🙂

Som vanlig kunne jo eg tenkt meg en hel gjeng…noen ting endres aldri

 

PIN HEAD
Full lengde er 30 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag blir det en hjemmedag! Det er glatt ute og eg ga Amira min bil siden den har vinterdekk, Dib kunne rapportere hjem i morges at JA det var veldig glatt. Han hadde kjørt i 40 på motorveien, alle hadde i grunnen sniglet seg avgårde! Da er det glatt! Syns det er litt skummelt fordi det er hans første vinter med sertifikat,
heldigvis kjører han en noe stor bil 🙂

Har i grunnen ingen planer sånn egentlig, eller eg skal pakke opp en pakke eg har stående her. Den inneholder flere perleglass som eg bare kan sette bakerst på hylla i påvente av nye farger 🙂 Ellers tror eg at eg skal håpe på at andre tar seg av rotet *ler* Våknet klokken 5 i morges (!!!) og har i grunnen bare dormet av og på etter det…
Så ja, det blir en SÅNN dag hvor garantert ingenting fungerer og eg kommer til å flate ute i ei seng eller en sofa
i nærheten…Det var overhodet ikkje inkl i mine planer for å si det sånn…

 

 

LAG DEG EN GOD MANDAG OG KOS DEG MELLOM SLAGA

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Man får aldri for mange hjerter. Og den nåleputa var råkul.
      Jeg lot Yngste Sønn få bilen min i dag. Da slapp jeg å kjøre og hente han på jobb. Han var i en kjedekolisjon med arbeidsbilen sin rett før jul, og det er visst rimeligere å kjøpe ny bil enn å reparere den gamle hadde sjefen sagt. Så da er han uten bil ei stund.
      Noen ganger må man ta en dag som er litt rolig

Siste innlegg