Bare litt tålmodighet….Strikkeoppskrift

Designet av  Veronika Lindberg

 

I bunn og grunn har eg mer enn nok tålmodighet til å strikke denne herligheten her, men eg vet også hvor forbanna svak er eg om noe annet gøy dukker opp…Absolutt en flott og lekker genser her altså, strikkes orginalt med
2 tråder, eller egentlig 3 da i 2 herlige kvaliteter; Silk Mohair og tynn merino ♥

 

 

 

Designet av  Veronika Lindberg

 

Oppskriften inneholder også videotutorial for hvordan du strikker flettene, det er liksom ikkje helt en vanlig flette, men du fikser det nok ganske enkelt 🙂

 

 

WISHBONE SWEATER
Bildene over
Str fra 83 cm til 136 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tirsdag og kaoset fortsetter på HobbyrommetGjett om det gulvet burdet vært støvsuget og vasket!?!?
Rett før eg må ha vernesko for å gå inn der!! Sitter å prøver å overtale meg seg til å ta et raid her hjemme…
Har så lyst å renske skuffer og skap på kjøkkenet…igjen! Eg er jo “avhengig” av orden og system, men når eg er alene om å prøve opprettholde den ordne eg har laget så glir det fort ut.
Skjønner ikkje helt at det skal være sååå vanskelig…??

Mestergrønn har tilbud på Lavendel…Har så lyst på, men eg får de aldri store og og fine!? Blir bare en haug med kvister året etter, de forblir så spinkle syns eg. Eg må i allefall få hjem noen flere uteblomster nå for Ali plukket med seg nok en gang 2 svære Hortensia i går og hvis eg ikkje gjør noe snart så har med Hortensia
i alle krukker og kar…! Kanskje en tur på Edens Have?

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg