Steingod “thai”-Mat!

 

Nå går det litt over stokk og stein her på Hobbyrommet…Det males på steiner, strikkes, perles, monteres, males ja og så spiser eg mellom slaga…Litt sånn herlig kreativt kaos som eg liker best av alt! Kom oss nå i allefall ut på en handlerunde i dag og gode grønnsaker ble hentet hjem fra Skjæveland Gårdsutsalg 🙂 Var også innom IMS etter litt arabiske go`biter og litt “snack” fra den asiatiske hylla som ble forvandlet til smakfull kveldsmat i dag 🙂

 

 

 

 

Du trenger ikkje mye av alt, det skal jo tross alt få plass i glassene. Bruk det du selv liker så blir det bra. Hjertesalat er veldig godt for den salaten tåler varme godt. Ellers hadde eg opp i spirer, sukkererter, strimler med rød paprika, rød løk, rødkål, et liten bunt glassnudler og purre. Steikte litt kyllingfilé som eg hadde opp i som en hoverett.

 

 

 

 

Hadde kokt opp kyllingbuljong, så litt av det, soyaolje, riseddik, hoisinsaus og litt sesam olje og en dæsj honning. Strødde også opp i et knips og 2 med tørket chili og så er det bare å helle over kokende vann –
Lukk lokket og vend noen ganger, la stå og

 

 

 

 

…og bare digg inn!
Greit å ha stående et par glass i kjøleskapet (Uten vann og oljer)
klar til å spise om man er litt småsulten 🙂

 

 

 

 

Nå skal eg sette på serie og se om eg kan få litt kontroll her inne i kaoset! Har vel muligens, kanskje kommet frem til at eg stiller på Tananger Dagene…Tror eg, kanskje…Har vel uansett kommet frem til at eg sikkert har mer enn nok å ta med meg, i år må me med “butikker” lage hver vår konkurranse med premie og der har eg også en idé – Eneste som mangler er at det blir strålende vær den dagen!!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg