Bare på Gøy!

Designet av Cindy Pilon

 

Det eneste du trenger er 1 nøste med “vanlig” ullgarn type ca 100 m/ 50 gr + 1 nøste med Alpakka Bouclé så kan du trylle frem en liten skjønn sau som på bildet 🙂 Hva den kan brukes til? Vel, det er jo litt opp til deg det da 🙂 Gave? Accessories rundt omkring i huset er jo også en løsning
og en veldig god unnskyldning til å strikke en hel saueflokk ♥

Du som har følgt meg fra tidenes morgen vet at eg har en anseenlig mengde med kosedyr
i alle størrelser og fasonger! Fra tid og utid får de audiens i stuen eller eller i leiligheten 🙂

 

 

Designet av Cindy Pilon

 

Eg mener; Hvem klarer vel å motså denne søtnos her da?

 

 

SHEEP WOBBLERS
Bildene over
2 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Jaja denne dagen er av typen som går rett i dragsuget og forsvinner uten særlig substans…Valgte å gå tilbake til senga i formiddag, skulle bare sove en time eller 2, endte opp med å sove bort halve dagen og vel så det…
Resten av tiden har eg endten surrer eller dusjet. Lite som er blitt gjort før eg for litt siden kokte ei gryte med ingefær, dvs at det nå er muligheter for en bedre kwell! MEN!! Det eg har fått gjort er å bestilt en GØYAL pakke som snaaart havner på postkontoret her ned! Halvparten av leveringen er en mengde med perler!! Jadda, det trengs påfyll når man perler og produserer, men den andre halvparten må eg muligens vente eg ukes tid på pga noe tregere levering. Ååå sist nevnte, den gleder eg meg til, det er i kategori GARN ♥ Veldig usikker på om eg har truffet med fargene så dette blir spennende!! Uansett, her snakker med ca 6 kg garn så eg
tror nok at eg skal kunne kose meg okke som!

Men nå skal eg ta meg en stor shot med Ingefær, svelge godt og satse på at systemet kommer seg på plass!
Eg gikk tom i går kwell, der med fikk eg ikkje en shot i morges og siden dagen er sovet bort har kvalmen
ballet på seg, men nå blir det snart bra 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg