BarneBursdag er GØY!

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Neste helg er det bursdag! JuHuuu Ikkje bare en, men en DOBBEL! Tenk det du, dobbel barnebursdag, bedre enn det kan det vel neppe bli? Eg har begynt å pakke inne gavene, ja eg har brukt flere timer i dag bare på den ene *ler meg halvt ihjel* Ja du vet, noen ganger tar eg litt av, men det viktigste er: Eg har kost meg og slappet av!
Fant frem passende perler og perlet i vei, strøk og dollet 🙂

Fant frem litt andre perler og noe silkebånd, bare for å gjøre selve pakken også morsom – Barn liker det!
De elsker som regel farger og litt morsomme (Rare?) ting – Uansett, eg elsker det,
eg hadde det gøy og da blir det nok gøy 🙂

 

 

Med en gøyal pakke er det ikkje sikkert at selve gaven er så viktig *humrer* 🙂
Aldri godt å vite, men om du vil se hva som er inni pakken kan du svippe innom HER 🙂

 

Når eg pleier å pakke inn gaver bruker eg veldig ofte bare gråpapir, det tåler en støyt og eg liker det! Det er enkelt å style opp akkurat slik eg vil og hvem liker vel ikkje ballonger?? Iiikkjeee sant! Det er bare å kjøre på med det du måtte ha hjemme. Amira og eg har en kurv med en del dilldall til innpakking så det var bare å meske seg i dag. Gikk tom for gråpapiret så den andre gaven får eg pakke senere 🙂

 

 

 

Du som kjenner meg vet at eg liker å leke med farger! Ahaa det er så gøy og eg blir så glad ♥ Eg er ganske sikker på at Alma Sofie kommer til å bli begeistret for denne gaven, for ikkje å snakke om innpakkinga 🙂

 

 

Selve figuren har eg perlet dobbel. Uansett hvilken figur du perler er det relativt enkelt å perle en bakside. Du kan jo selvfølgelig perle 2 helt like også. Silkebåndet som eg har perlet litt diverse på har eg lagt mellom figurene og så har eg limt hele greia godt sammen med limpistol. Det samme har eg gjort med ananasen 🙂 Dette skal eg søren meg gjøre flere ganger! Figurene tåler også med ett mye mer.

 

 

Alt eg har av perler og brett er fra Rito Garn&Hobby 🙂 Ellers har eg i grunnen litt av alt hjemme og det tror eg de fleste har, gavebånd i et par farger, klistermerker og ballonger så er det bare å sette i gang 🙂
Ballonger er alltid en vinner! Kjenner eg gleder meg 🙂

Noe smart som eg gjorde (syns eg i allefall) var å knyte et bånd i selve krakken, dette båndet har eg trædd gjennom papiret og laget ei løkke. På den måten kan eg løfte gaven uten å belaste papiret 🙂

Eller si dag? Tja, har gjort fint lite egentlig og nå skal Dib i gang med middagen! Den er eg spent på! Det er sterkt, det er thai og han har vel egentlig ikkje helt laget det før. Er sikkert på den blir god….OG sterk! *ler*

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg