Bestemor Sokker

Designet av Jen Yard

 

Ja ja ja, eg vet det har blitt en del sokker i det siste….henger nok sammen med den magre sokkeskuffa mi…
Men altså, Granny Sokker!?? Ha`ke sett før, men disse var da ganske så søte, ikkje det?
Ikkje ser de særlig vanskelig ut heller *Lykke*

 

 

 

Designet av Jen Yard

 

Selvfølgelig kan du meske deg med det tynne deilige sokkegarnet i akkurat de fargene du like aller best, underveis i strikkinga får du altså muligheten til å dra frem heklenåla – Så gøy! Nei vettu hva?? Disse likte eg veldig godt
og de fyker opp over på favorittlista mi 🙂 *Helgekos* dette her!

 

GRANNIES IN A ROW SOCKS
Bildene over
Str S – M – L

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Jaggu klarte eg å rulle ut av dynene før kl 08:00 🙂 Trenger litt tid før eg kan snøre på meg turskoa. I dag skal eg møte Ine på Randaberg, der etter kjører me helt ut til spissen av Tungenes. Nå har eg studert kartet og eg vet hvor me skal gå, det er også en del av de 130 km som me må gå om me vil fullføre Jærstripa til Ogna i sør 🙂 Vil jo tro at siden me skal gå ei løypa av Turistforeningen at den er merket, “problemet” er bare at eg “glemmer” å se etter de røde T`ene! Vel vel, det kan ikkje være sååå vanskelig å finne frem –
Flott tur blir det uansett for været er upåklagelig 🙂

Etter på er det hjem og parkere på Hobbyrommet…I dag må er sortere ut det som skal bli med på Tananger Dagene…eg har 0 oversikt!! Tanken er å sette prisen på alle armbånd ned for disse dagene så får eg nok frigjort litt plass 🙂 Vurderer også om eg skal ta med alle maskemarkørene – Så kan eg heller kose meg med å lage nye til eg skal på Solamessen i november 🙂 Høres ut som en plan! Men, ok…nå må eg få i meg litt mat 🙂

 

 

 

NYT EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Har veldig lyst til å få litt tips og ideer om strikking. Var flink å strikke før i tiden ,men hadde ikke fantasi da eller nå . Så på forhånd tusen takk

Siste innlegg