Ut På Tur: Nyt dagen, morgendagen kan gå til helvete!

 

Som sagt så gjort, ut på tur i dag også 🙂 I dag gikk me heelt til starten av Selestrand og bikket da 8 km 🙂 Det er bra det, me gikk jo 1 mil i går også 🙂 Målet (!!) er å gå heeele strekket fra Tungenes til Ogna i sør, det er ganske nøyaktig 131 km har eg funnet ut, mange flotte turer det – Eg har gått en del av strekka allerede, og noen har eg jo gått mange ganger og eg går det mer enn gjerne igjen 🙂

I morgen skal eg altså på SUS og gudene vet hvordan det går! Selv om eg føler meg i fin form nå kan det være store endringer på innsiden…Skal få resultatet av MR så eg skal til kirurgen som evn skal opererer…Krysser fingrene! Men om det nå skulle være så gale at eg må gjøre operasjonen på nytt har eg et bedre (mye bedre) utgangspunkt denne gang sånn som eg ser det. For 18 år siden var eg midt opp i alt styret. Fikk jo den gang da beskjed om at de garanterte at operasjonen holdt i 10 år, nå er det da altså 18. Eg er optimist og krysser fingrene 🙂

 

 

 

 

Er sååå mye kjekkere å gå tur vår og sommer enn vinter! Det er mye dyr ute på alle turene, masse sauser m/lam, kuer og kalver – Så koselig! Spesielt når me har et gjerde mellom oss haha Da søs og eg gikk til Grytefjell hadde me jo følge av en gjeng med lekne kalver! De veier en del selv om de “bare” er kalver *ler*

 

 

 

 

Jæren er og blir MAJESTETISK! Neste jærtur blir fra her me står i bildet og heeeelt til endes, altså Reve Havn. Hvis du følger strandbuen i bildet så ligger Reve Havn på utsiden av bildet…..Nettopp! Det strekket er vel sånn ca 6-8 km hvis eg ikkje tar helt feil. Etter det blir det fra Reve Havn til Orre Elva, den strekke gikk storesøs og eg frem og tilbake….Det var en tung tur. Det er BARE sand og det er tungt. Me har også gått Hå Gml Prestegård til Skeie – Det var helt spektakulært!! Spesielt ute på Revetangen 🙂


Fornøyd med 2 langturer allerede denne uka! Som sagt; Morgendagen forsvinner pga SUS, torsdag er det tur med gjengen på Byhaugen og fredag er fredag, handling og div, men mulig det blir Tungenes rundt med Ine i helga – Må se været litt an 🙂

Nå er eg straks klar for kwellen og maling…
Minner om Dette lekre garnet du kan snike til deg!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg