BIG & BEAUTIFUL

Designet av Martina Behm

Akkurat slik ungdommen elsker! God å dra litt over hodet om du skulle komme ut for en snøstorm f.eks 🙂 Selvfølgelig kan du justere den om du ikkje vil ha den så diger, da strikker du med litt tynnere garn og pinner, ikkje verre enn det 🙂

 

Designet av Martina Behm

Uansett, stor eller ei, LEKKER var den nå i allefall <3

 

BIG & BEAUTIFUL
Bildene over
One Size

 

Nååå nærmer det seg på denne i allefall! JuHuuu Dib tok nettopp målbåndet og fant ut at genseren måtte være ca 43 cm under ermene så da er eg nok ganske snart ferdig! Det vil jo si at eg garanter får strikket en erme eller 2 i helga så da tok jo ikkje denne genseren all verdens tid 🙂

Me har fått i hus Helgekosen, nesten iallefall!! Hekkan altså, me må ha vært halvveis i svimå på butikken for jammen hadde me glemt en del!! Så da må nesten Amira svingen innom en butikk når hun kommer hjem hehe Det er så typisk vettu! Har akkurat hatt meg en dusj og middagen er akkurat ferdig så det var god timing! Etter på er det bare å svinge seg med strikkepinnene og finne noe kjekt på Tv/Netflix 🙂 Tar gjerne i mot tips på serie/film!!

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTERS KWELL

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i HelgeModus 🙂

8 kommentarer
    1. Riktig god kveld!
      Jeg er akkurat startet på denne til 12-åringen og lurer på hvor lang hals du har strikket?
      Jeg er litt i tvil om det kanskje blir litt mye med 30 cm på en liten størrelse.

      1. Eg har strikket 17 cm. Selve halsen er noe myk pga garnvalget så den står ikkje opp og da var det ikkje vits med så lang hals. Men uansett så er 30 cm veldig mye syns eg 😊

        1. Takk så mye!
          Da tenker jeg at jeg begrenser den noe jeg også, særlig siden den ikke er til en voksen mann.
          Lykke til med innspurten!

    2. Jeg storkoser meg med Black Earth Rising på Netflix. Det er noe så eksotisk som en krimthriller fra Rwanda med bakgrunn i folkemordet på bortimot en million tutsier i 1994. Utrolig godt manus, godt spilt og veldig spennende. Det har også fått meg til å lese meg opp på Rwandas blodige fortid. Tommel opp!

      1. Den hørtes faktisk spennende ut så den skal sjekkes ut når eg er klar for første strikkeøkt i dag 🙂 Takk skal du ha 🙂

Siste innlegg