Blomsterteppe – Oppskrift

Designet av Sandra Eng

 

Jadda, det er bare å gjøre plass i mappa for her kommer det et teppe til! Hadde eg printet ut alle de teppeoppskriftene eg faller for så hadde eg nå hatt en haug av ringpermer! Hva med et Margeritt Teppe?
Ikkje sant!?
Garantert gøy å hekle, heklelapper vet eg av erfaring går rasende fort, det gjelder bare
å gjøre det mange nok ganger så VIPS har du et teppe 🙂

 

 

 

Designet av Sandra Eng

 

Oppskriften er på hele 16 sider (!!) MEN, den inneholder en del foto med Step-by-Step og det kan mange ganger være greit å ha. Teppet kan f.eks hekles i Cascade220, dvs garn som er 100 m pr 50 gr funker fint. Eller, du kan jo hekle med det garnet du vil, men ta størrelsen i betraktning 🙂 Som vanlig så er dette et teppe hvor f.eks Safir garnet fra Sparkjøp egner seg veldig godt – Mer slitesterkt teppe får du nesten ikkje 🙂

 

MARGUERITE BLANKET
Bildene over
Str 111 cm X 142 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

“La det regne, la det regne….O`le O`le O`le”  Jepp, det er altså søndag, regn og 13 gr – Hurra for sommeren! Jaja, i dag kunne eg ikkje brydd meg mindre for eg har plutselig fått veldig vondt i halsen!! Satt her i går kwell og som lyn fra klar himmel stakk det i halsen og eg ble helt komlete, og når skjedde det sist tro? Joda, det var i februar da Coronatesten var positiv…! Hmm har eg fått det nå for 2.gang tro? Eg bør nok ta en test selv om det ikkje er noe regler for noe lenger, men OOOM det skulle være covid så går eg jo ikkje hjem til mor mi de neste dagen. Hun trenger nå i allefall ikkje få det. Men så…kan ikkje huske eg har sett noen tester rundt omkring nå den siste tiden? Tidligere ble de nesten kastet etter oss over alt, har de fortsatt på bensinstasjon tro? Der er det i allefall åpent i dag 🙂

Uuuuansett, det blir aktivitet på Hobbyrommet i allefall….Satt oppe til halv 3 i natt å surret, fikk en idé, testet det
og det ble bra! Må fortsette i dag 🙂 Har kun vondt i halsen og det er da ingen grunn til å krype under dyna. Tror eg skal starte dagen med en dusj, bare for å freshe meg opp – Alt blir så mye bedre da 🙂

La ut flere Veskepynt/Nøkkelringer i går.

 

 

HA EN KOSELIG
SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Covidtester har begynt å dukke opp igjen så jeg forrige uke. Tror det var på Kiwi. Men dikkert flere steder for jeg husket st jeg tenkte her og?

    2. Nydeleg teppe, men blei litt i tvil då det var ca 15 sider oppskrift og så på engelsk …😬
      God bedring, krysser fingrane for negativ test! 🫰🏻

Siste innlegg