Bollemus…ehee…JULEMUS!!

Designet av Say Little Hen

 

Det er ingen tvil om at musene hører jula til eller ei så det er bare å kaste seg rundt og få ei bollemus på pinnene! Disse strikker du kjapt på 2 pinner og i følge designeren er det absolutt veldig overkommelig om du er nybegynner i strikking 🙂 I oppskriften er det diagram på genseren, her kan du jo også f.eks lage ditt eget mønster 🙂 Hvis du syns mus er søte og vil ha en gjeng til Jul er også DISSE og DISSE (<—Min favoritt!) kjempesøte!

 

Designet av Say Little Hen

 

Awwww!!! Å ja, eg er definitiv nødt til å fixe ei nye mus eller flere til Jul!!

 

NORDIC CHRISTMAS MICE
Bildene Over

 

 

 

Designet av Rebecca Danger

 

*ler* Denne haha Det kan jo nesten ikkje bli mer uskyldig ♥

 

WICKEDLY MERRY MOUSE
CHRISTMAS ORNAMENT

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, i dag må eg komme i gang med NOE! Nå er det ikkje sånn at det flyter med rot over alt, men det blir som
å stusset håret: Må “tøtsje” litt rundt over alt egentlig og bare håper at det varer ei stund. Vaske litt støv, evn sette bort “TING” som ikkje trenger være til stede i Julemåneden og på den måten får Julepynten plass uten at det ser rotet ut 🙂 Det som krever mest innsats er å få julepynten OPP i leiligheten og eg trooor Ali kommer til å stønne høyt når eg ber han om det! Garasjen er FULL og Juleeskene står selvfølgelig heeeelt der bak! Jaja, ingen bønn for de SKAL opp og de skal opp SENEST onsdag! Selv om eg skal ta det stille og rolig har eg ikkje råd til
å forskyve noe med en dag, nei nei, da kommer eg ikkje i mål til fredag! Sånn er det med den saken 🙂

Ellers, så skal eg egentlig kun kjøre Dib til trening i kwell og Amira henter han 🙂 Mulig eg må svippe en tur på butikken også, ja åsså har eg fått et pling i Post App`n; En pakke ankommer i dag!! JuHuuu det blir faktisk
mitt neste prosjekt! Farlig Farlig 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT MANDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg