Bruk MER Farger!

Designet av Dan Lee

 

Det finnes SÅÅÅÅ mye flotte strikkedesign i alle type stilarter, ja det er absolutt noe for alle og en hver. Utover det skal eg være ærlig å si at det har veldig ofte lett for å bli mainstream, dvs at ALLE, eller at veldig mange i allefall kaster seg over et og samme strikkedesign! Noen ganger blir det temmelige hektiske tilstander,
derfor ELSKER eg designere som Dan Lee ♥

Selv om eg tror de fleste strikker akkurat det de har lyst til (?) så virker det mer genuint når man strikker noe som ikkje absolutt alle andre strikker 🙂 Ikkje minst om man bruker farger som alle andre. Veldig ofte ser det nesten ut som sandyner av strikkeplagg “der ute”. Håper ikkje at det betyr at nesten ingen tør å stikke seg ut? Du m tørre å våge, ikkje strikk noe bare fordi det IN, strikk noe DU liker, bruk de fargene DU elsker og ta det der i fra ♥ Eg f.eks er ganske sikker på at eg fortsatt er alene om å valse rundt med en knæsj rosa og 130 cm lang Flamingo på ryggen *ler meg halvt i hjel* 🙂 Nå fikk eg en skikkelig urge på en ny og kul hals ⇑

 

CANDY SKULL
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

Tja, hva med å strikket matchende hals til deg selv og din partner?

 

LOVEBIRD
One Size

 

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

Personlig syns eg dette er de kuleste luen! De ser også skikkelig gode ut!

 

H IS FOR HAT
Hodeomkrets på ca 53 cm

 

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

Nok en gøyal lue med samme gode fasong og trenger du flere tar du turen innom HER!

 

WITH ALL MY LOVE
Hodeomkrets ca 53 cm


Dan Lee strikker stort sett i Wollmeise, et tynt merinogarn med veldig godt hold! Men som vanlig så bruker du det garnet du selv vil – Sjekk strikkefastheten og bare kos deg med masse flotte farger 🙂

 

 

 

* * * *

Endelig! Fredag og helgekosen er i hus! Det ser ut for at meste parten av dagen er tilegnet kun meg selv så da skal eg bare starte med en dusj og ikkje gjøre en skvipp i dag – Kun strikke, men først skal eg pløye Netflix for eg MÅ ha noe å se på nå! Med de aller fleste streaming mulighetene tilgjengelig er det god sannsynlighet for at eg finner noe bra! Eg skal i allefall sjekke ut “Power” på HBO 🙂

Da er det bare å komme i gang!

 

 

 

LAG DEG EN GOD
FREDAG DU OGSÅ!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg