CHILLIN`LIKE A SNOWMAN

Designet av Susan B. Anderson

Awwww SØDASTE  Her er det seriøst stor fare for å bli forelsket så du er herved advart! Strikkes i deilig tynt garn (type 320-400 m/100 gr) med en strikkefasthet på 28 m/ 10 cm 🙂 Altså; Skikkelig HERLIG førjulsKOoOSEstrikk  Bare sånn i tilfellet du ikkje har noe kos å strikke på 🙂

 

Designet av Susan B. Anderson

Hvis du ikkje har sjekket ut hva Susan B. Anderson har designet opp gjennom så bør du Sjekket Ut Alt Hun Har HER!

 

HOLIDAY CHARM SET No.2
Bildene over
Str fra 5 til 12 cm

OM du skulle ønske det kan du også kjøpe et Kit med alt du trenger for å lage snømenn, Her Kan Bestille Snowman Kit 🙂

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

Herlig søndag gitt og i dag skal eg svinge meg på kjøkkenet tenkte eg så eg HÅPER jo at han Ali orker å svinge seg litt i garasjen igjen!! Jepp, baker man Julekaker, da MÅ man jo ha Kakeboksene…som står i garasjen….*Sukk*

HVA eg skal bake vet eg ikkje sikkert, men eg tenkte eg kunne koke en porsjon med FruktFlesk først bare for å ta en “Myk” start 🙂 Hvis eg så kjenner at eg vil fortsette hadde det vært gøy med både Risboller og Beatles Stenger! Begge deler eg jo ganske så enkle og for så vidt kjappe å lage så det BURDE gå! Oppskrifter på BEGGE deler det finner du HER PÅ BLOGGEN MIN 🙂 Det finnes mangen Jule Go`saker om du vil snappe med deg bakeoppskrifter!
Sjekk ut DETTE INNLEGGET 🙂 Inni mellom må eg nesten få strikket MASSE også! Eg har ikkje målt, men vil tro at eg akkurat har passert halvveis på bolen! Eg startet jo oppe så det vil si halvveis under ermene, tja, da er det vel ca 15 cm igjen på bolen…+ 2 ermer…hmm det skal jaggu holde hardt! Eg må også få “montert” den der OsloLua som er en gave + eg har en del slike “Innholds”lapper som skal henge på noe me skal gi i julegaver…

Tro om eg ikkje bare skal lage meg en Strategi PLAN!?? Kanskje det er mer en ANGREPSplan eg trenger?? Uansett, NOE trenger eg og siden kjøkkenbenken ser ut som ei slagmark så bør NOEN rydde opp før eg kan boltre meg! HALLO!??

Tja, eg får ta meg ein god kopp kaffi først men eg legger en plan!

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG OG FORBLÅST SØNDAG!

 

 

Go`klem fra ei KLAR Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg