Christmas is coming!

Designet av Sarah Schira

 

Nå er det absolutt innafor å dra frem julestrikken! Ja me må jo nesten det nå vettu om me skal bli ferdig og et par votter som dette rekker du! Perfekt når du f.eks skal innta julemarkedet 3.søndag i advent! Mmm varm kakao og brente pepperkaker!! Noe eg elsket når me bodde i Zurich var når me kjøpe grilla kastanje! Ahaa har du smakt det noen gang?? Oh MY!! Skulle ønske de sto ute på gata her også å grilla det, det dufter alldeles magisk og det smaker helt heaven! NEI, du kan ikkje gå bort til kastansjetrærene på lekeplassen og plukke de for å grille!
Me prøvde faktisk det for sånn 20 år siden, ikkje visste eg de var giftige…Men ja de smakt ØRK! Er du heldig
får du kjøpt kastanjer som ikkje er for gamle på innvadrerbutikk 🙂 PRØV!

 

CUFFISH MITTENS
Bildet over
Mange størrelser
Bruk denne koden “LotsOfCuffs” og du får oppskriften billig!
Koden er gylding til kl 00:00 mandag 18.nov

 

 

 

 

Designet av Sarah Schira

 

Ei matchende lue er alltid kjekt å ha!

 

BRIMMISH LIGHT
Fra størrelse nyfødt til Voksen L
Bruk denne koden “LotsOfBrims” og du får oppskriften billig!
Koden er gyldig til kl 00:00 mandag 18.nov

 

 

 

* * * *

Ok, bortsett fra å gi deg de lekre oppskriftene over her måtte eg innom for å gi deg et SKIKKELIG BRA filmtips!! OMG! Det er noe av det BESTE eg har sett på lenge, annen måte å forklare det på finnes ikkje! Det var en så sterk film at når Amira satte på en sukkersøt drama rette etter på måtte eg melde pass! Hjernen var ikkje kommet ned på det nivået ennå så eg måtte stoppe filmen! Angrer overhodet ikkje over å ha sett “American Son”
og det tror eg neppe du heller kommer til å gjøre! Du MÅ se den!!

Har faktisk fått strikket en del i dag så nå skal straks ermene over på hver sin tråd og min tålmodighet og optimistiske strikking skal få meg ned til vrangborda! Ellers så tror eg at eg skal droppe Farmen i kwell!!
Jepp, det skjer av og til for i kwell er det der programmet “90 days FiancéThe other way” sykt spennende!
De nyeste episodene finner du på TLC – det er rasende gøy! *humrer*

 

 

 

LAG DEG EN
DEILIG KWELL!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂
Snart 100% røykfri i 1 år!!!

0 kommentarer

Siste innlegg