Cold Without You – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av  Tiina Huhtaniemi

 

Har i grunnen bare sittet her å surret nesten hele dagen, strikket litt og ca bare dillet i vei. Satt å søkte litt rundt på prosjekt som kan strikkes i Tukuwool (som er garnet eg nå strikker genser i) Da poppet disse herlige pulsvottene opp fra mitt eget Library! Ikkje sant? Dette er et typisk prosjekt som eg liker og der ligger det altså i køen min jaja. Da er det bare å ta tak da, for de passer helt flott i forhold til restene eg får etter denne genseren 🙂

 

 

Designet av  Tiina Huhtaniemi

 

Mulig eg på supplere med litt Finull rester for å få inn noen flere farger 🙂
I følge oppskriften trenger du KUN 20 gr i hovedfargen og ca 5 gr i hver av kontrastfargene 🙂

 

COLD WITHOUT YOU
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Vettu ka?? Nå skal eg virkelig anbefale deg er vanvittig BRA serie som eg holder på å se nå. Startet i dag og blir sikkert ferdig i kwell, ja det er 8 episoder á ca 45 min. “Twin” på NrKNett Tv 🙂 Oh MY den er bra altså! Det er Kristofer Hivju som har hovesrollen og han er ganske passe rå altså 🙂 Men akkurat nå bare måtte eg kikke litt på TLC og det der “90 days”-greiene, men etter på? Ja da skal eg sluke med meg de 2 siste episoden om det ikkje blir for sent. Må jo gjerne komme meg TIDLIG i seng i kwell siden eg må opp lenge før soloppgang i morgen!

Dessuten er det jo ekstremvær på vei i følge Yr.no!? “Elsa” heter dama og hu er visst ildsint! Det er ikkje lenger Gul Trekant, men nå er det rød – Noe som indikerer over 1 m med vann, veeel…DA sklir det godt over bryggekantene her nede og det har jo skjedd før at det har rent rett over hovedveien. Den største faren er i morgen kveld frem til kl 03 natt til tirsdag, satser og håper på at det går bra 🙂

Men nå? Nå tar eg kwell 🙂
Det blir ikkje noe nytt innlegg her inn før etter at eg kommer tilbake fra legen i morgen. Skravles da 🙂

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg