Comeback? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Isabell Kraemer

 

Selv om den begynner å bli gammel er det fortsatt en av mine favoritter. Den har i flere år ligget å vaket sånn mitt på treet inne hos Ravelry, men i går la eg merke til at den nærmer seg, eller den stiger til stadighet i popularitet
og der med på vei mot toppen – Igjen! Kanskje fordi me beveger oss mot sol, sommer og B E A C H ?

 

 

 

(Jaggu godt at mobilkameraene har blitt bedre!!)

 

August 2012 felte eg av min og den ble virkelig en favoritt lenge, før den gikk litt i dvale på ullhylla mi, men eg tar den til stadighet frem. Faktisk fortsatt like fin! Sitter å lurer på om ikkje det er på tide å skylle den
og legge den til lett blokking og ta den i bruk – IGJEN!

 

 

 

 

Eg strikket min i Rasmilla`s Luksusgarn og ENDA er eg sur for at dette forsvant fra markedet! Nå når eg sitter
å skriver dette opdager eg jo noe
….Søren ikkje rart eg elsker garnet eg strikker jakken av! Det er jo akkurat samme type garn som dette!! 75% ull og 25% silke! Litt sånn “tørt og mykt” i kvaliteten og perfekt til en sommergenser! Neeesten samme tykkelse også! Rasmilla`s er 287 m pr 50 gr og det eg strikker i er 300 m
pr 50 gr! Spørs om eg ikkje bare må få i hus noen flere farger av Wool Silk! Har faktisk en del nøster fortsatt av Rasmilla`s på hylla, men det er liksom litt sånn fredet *smiler*

 

ON THE BEACH
Bildene over
Str fra 76 cm til 115 cm i overvidde
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I går kwell kom eg på at eg har jo en plan om å bake kake til Dib i morgen…Han har jo bursdag på søndag så
i morgen tar me en TACOfeiring sammen med Amira og Eirik. Akkurat som eg tenkte på det da me handlet før helga…Har det meste hjemme, men trenger: Margarin, kokesjokolade og kremfløte for Dib sin favoritt er Sting Sjokoladekake…! Mulig eg også lager et brett med Statoil Boller, de forsvant fullstendig sist eg bakte det! Tja, kanskje eg skal putte opp i den lille posen eg har med Safran? Gule boller er jo aldri feil til påske, men….
Skal Safran i det våte eller det tørre? Spiller det egentlig noen rolle?

Været er litt bob-bob i dag, overskyet, men kan virke som at sola prøver seg. Heldigvis blåser det ikkje! Skal opp til over 10 gr i dag så ja, det er lovende! Uansett….i min fortvilelse ser det ut for at Joker her nede har begynt å ha stengt på helligdager!?? De har alltid hatt åpent når andre har stengt…! Mulig eg må kjøre ned å sjekke for eg skjønner ikkje mye av åpningstidene som står på nett…Det blir for knapp tid å kjøpe det i morgen for eg har ikkje tid å lage både kake og taco på samme dag….eller, tid har eg, men eg orker ikkje for mye styr heller…

 

 

 

LAG DEG EN
LAAANG FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg