Comic Style – Man tester og tester…

 

 

Dette tok heeele dagen i går, dvs fra ettermiddagen av til eg la meg ca 02:30…Ikkje er det perfekt, så laaangt der
i fra
, ikkje er det ferdig heller…dette er en test…På Comic Style..Ikkje lett, og eg syns også det er vanskelig å male/dekorerer en figur eg ikkje har laget selv. Uansett så var denne malingen den eg syns kom best ut i det eg er på jakt etter…Så noe positivt, absolutt. Eg er ikkje ute etter utrykket som gir helt jevne malingsstrøk, da kunne eg bare lakker og så malt detaljene med Hobby Lack. Eg vil ha litt sånn “akvarell look” med sjateringere i hver farger – Du vet, eg har et bilde i hodet som viser seg å være vankelig å gjengi 100%. Så har me jo noe som heter Comic Look, har sett det på kaker! Det er helt sykt! Du ser et kakestykke på en tallerken og det hele ser ut som en tegning helt til du setter gaffelen i det…det er ganske sykt! DEN look`n vil eg ha på disse soppene…enn så lenge ser det ikkje helt sånn ut, men eg har mye støpemasse så eg kan bare fortsette å prøve, prøve og prøve…Eg bruker mye vann når eg maler disse og da er støpemassen avgjørende, gjør du dette på vanlig gips, vel da vil figurene du maler på etter hvert forsvinne…det er jo litt dumt! hehe

Blir nok ikkje så mye maling i dag, nå må eg straks komme meg på kjøkkenet….eg har ei kake å montere/pynte! Eneste kaka Dib egentlig liker er Sting Sjokoladekake, den har eg laget 🙂 Etter kaka tror eg bare eg MÅ kommer meg ut en tur, rundt et vann eller noe med musikk på øret…I kwell er det middag med ungene,
men den er det ikkje eg som skal lage 🙂

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg