COWBOYLAILA HERE WE COME!

Designet av Isabell Kraemer

4 hesper av DETTE VAKRE GARNET + en strikkepinne nr 4,5 er alt du trenger!
I tillegg så trenger eg litt koselig (avslappende) atmosfære, ei kanne kaffi og en strikkevennlig serie på Netflix 🙂 DA koser eg meg vettu 🙂 Om du ikkje kjøper orginalgarnet trenger du ca 800 meter lignende garn 🙂 Lett å fixe vettu! Om du vil strikke det i merino, ull, bomull, lin, ja uansett så husk på strikkefastheten som i dette tilfellet er 16 m/32 row. Akkurat på et sjal trenger ikkje denne være 100%, men det kan noen ganger være litt vanskelig å surre seg inn i noe som er størrelse presenning så hold deg i allefall innen rekkevidde 🙂 

 

Designet av Isabell Kraemer

Sjalet består av forskjellige teknikker så er en absolutt en god mulighet til å lære seg et nytt trix eller flere. DET er noe eg elsker med Isabell Kraemer, hun har alltid en eller annen twist i oppskriften som gjør at eg lærer noe nytt hver gang!

Oppskriften er på 4 språk, men enn så lenge ingen nordiske. Uansett så laster eg alltid ned den engelske varianten. Oppskriftene er GODT skrevet og legger du litt godvilje til så burde dette går ganske så knirkefritt. Hvis ikkje? Spør om hjelp 🙂

 

COWBOYS AND ANGELS
Bildene over
One Size
80 cm X 201 cm

 

* * * *

Se det du, snart kwell allerede! Eg har strikket eg:


Mønsteret er ferdig så nå er det bare full frez ca 6-7 cm så skal ermene på tråd Woop Woop! Der i fra kan dette fungere som bilstrikk, middagskwilstrikk o.l selv om det er en engelsk strikkeoppskrift, jepp, for så enkelt kan det faktisk være så ikkje la deg skremme. Gjett om eg er glad for at eg valgte svart mønster?? Syns det ble skikkelig tøft og eg håper genseren blir like god som den kjennes ut!

Dette er også forøvrig et design av Isabell Kraemer, du finner den HER!

Ellers blir det nok et annet strikketøy på pinnen denne uka! DibHassan har nemligen bestilt DENNE og eg mener han trenger den med èn gang siden det er kaldt så derfor må nok min genser vike ei ukes tid ca 🙂 Genseren til Dib kommer garantert til å gå kjapt. Ikkje bare fordi han er slank og smal, men også fordi den skal strikkes på en del tykkere pinne og tykkere garn 🙂 Gleder meg!

Nå er det straks middag, fiskekaker i lufta her visst nok og etterpå er det bare å få Dib på trening så håper eg Ali svipper ut å henter han kl 21 🙂 Eg har nemligen ting eg bare MÅ se på Tv og det er jo noe alle skjønner 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
DEILIG MANDAGS KWELL

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg