COZY PULLOVER

Designet av Miss Babs 2020

 

Da eg satt her å swipet frem og tilbake bare poppet denne her opp! Det var fargen som fikk meg til å stoppe!
Selv om eg hadde gått i ett med denne fargene og sikkert ikkje valgt den til meg selv syns eg den var så flott ♥
Ble der med sittende å studere den opp og ned og kom vel frem til at denne har eg plass til i systemet mitt –
Shit det ER flott altså! Halsen er jo virkelig flott da, eg hadde garantert strikket en I-Cord i steden for den surra snora, men utover det? Lekker! Jepp, rett og slett lekker 🙂 Eg “SER” at den hadde blitt råflott i f.eks Petronfarge,
eller kanskje en flott LILLA farge?

 

 

Designet av Miss Babs 2020

 

Herligheten er strikket i håndfarget garn, nærmere bestemt DETTE GARNET! Personlig syns eg jo det begynner
å bli dyrt når en hespe koster nesten 500, men meg om det. Fargene EG hadde valgt til denne genseren,
ja det hadde nok sikkert blitt DENNE eller DENNE

 

COZY PULLOVER
Bildene over
Str fra 86 cm til 146 cm i overvidde
Strikkes Top/Down

 

 

 

* * * *

 

Det er kaldt, men værmessig kan det se ut for at det blir en flott dag likevel: Himmelen er nesten blå og sola er litt av og på 🙂 Det gribler litt i de grønne fingrene så eg var i skapet å sjekket Frøbeholdningen min i går. Eg skal gå gjennom litt bilder fra i fjor og vurdere HVA som skal i grønnsakkassen i år. I fjor var det jo invasjon av MØLL!!
Det resulterte jo i at eg måtte drive å klippe ned lauvet på Reddikene og Nepe – Det alene kan blir både kjedelig og slitsomt. Eg lurte litt under dekket som er over den kassen for et par uker siden og der er det Bladpersille!! Hmm spørs om eg ikkje snart bare bør ta av det dekket? Men! Trenger et tips: Hvordan får man STORE og fine Basilikum?? I fjor plantet eg det ene frøet etter det andre, men store og kraftige?
Nei, det ble de ikkje, ble bare mange små “busker”.

Nå er eg ganske så ivrig på den der Aamu Genseren!! Er godt over halvveis på det stykket som er fra under ermene og ned! JuHuuu dvs eg kan klare å komme meg ned til vrangborda ved hjelp av et par timer eller 3 med en god film/serie. Håper eg får det til i dag!! Har litt eg skal gjøre, får se hva eg orker, men noen ting må på stell her hjemme før eg har god nok samvittighet til å sette meg ned og faktisk bli sittende! Kanskje kommer Dib hjem i dag hvis han ikkje bestemmer seg for å ta en ekstra dag “ute på landet” 🙂 Ser ut for at de har koset seg masse 🙂

 

 

 

NYT DAGEN
OG KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. https://www.youtube.com/watch?v=byoEBdVoVpM Ta stiklinger av basilikumplanter. De slår røtter raskt og da kan du bare plante og plante etterhvert. Jeg har mine stiklinger i vann på kjøkkenbenken under lysrør som er under kjøkkenskap. Du kan jo kjøpe deg en ferdig plante og begynne med den. Har du forsøkt red basil eller holy basil også kalt ? Sjeldent de har det på matbutikk så skal forsøke å finne frø. Kjempegode ! Lykke til hva enn du gjør ! 🙂

Siste innlegg