CUTENESS OVERLOAD

Designet av Kalurah Hudson

 

Veeel, søtere enn dette blir det vel nesten ikkje? Her slipper du enkelt unna med et par ører på tøflene, når pleier det skje ellers liksom? Finn frem litt halvtjukt garn og passende pinner og eg er ganske sikker på at du har nye tøfler i kwell, eller kanskje i morgen? Oppskriften “gir” deg 2 størrelser, men eg vil tro at når du har strikket et par klarer du garantert å regulerer de slik at alle skal få 🙂

 

 

 

Designet av Kalurah Hudson

 

MEOW-CCASIN SLIPPERS
Bildene over
Str Dame Small og Medium

 

 

 

* * * *

Der var det jaggu meg helg igjen! Kan jo være greit etter ferie, ja bare et par dager “PÅ” og så kan man slappe av et par dager før det virkelig starter for alvor på mandag 🙂 En SLOW start liksom. Eller, egentlig har ingen helt helg her i heimen for begge ungene skal på jobb og eg har i grunnen planlagt en date med vaskemaskinen…
Ellers har eg ikkje noe særlig eg skal gjøre, tror eg sleit meg ut i går. Kjenner det fra topp til tå + at da eg la meg
i går kwell fant eg kun den ene øreproppen! Tja, da våknet eg tidlig igjen dag da…Tror eg må innom apoteket en tur å kjøpe en pakke med noen nye 🙂 Med tanke på hvor trøtt eg er nå så må eg nok garantert kapitulere et par timer senere, orker ikkje være så trøtt!

Neste fredag reiser Dib til Trondheim og det er SÅÅÅ spennende! Mye som har innvirkning på resten av året blir avgjort den helga. Må bare skyte inn å si at det er ikkje avgjørende for han som utøver for han kan fortsatt komme langt, men det hadde vært extra kjekt om han kom med på Landslaget som Junior 🙂

Siden det er fredag skal eg bare smøre på med mer skryt, for vettu ka? I går ble det bekreftet at Amira ble rangert som Nr 1 i Elkjøp i 2019!! Tenkt det du: Norgesmester i salg! Det er søren ikkje lett, ikkje bare det, men hun klarte det også på 2 av de minste butikkene i landet – Så ja, hun er dyktig, eller: Hun er RÅ!

Eg må nesten da å hyle ned på noe mer kaffi før eg sovner som en dupp her i stolen! Planen er å ta ne liten handel i dag, lever fortsatt på etterdønningene etter jula, men melk er f.eks noe me må ha. Skal også handle
for mor mi, men først må eg vente på at Ali våkner…

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei TRØTT Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg