Da er me i mål…

 

Nå er nøklene til det “Littla røde huset i Nunstein” levert og nye eiere overtar i morgen. Vemodig ja, trist…selvfølgelig, men med tanke på alt som har pågått det siste halve året er det virkelig godt å være i mål! Endelig kan skuldrene virkelig senke seg for nå er resten opp til advokaten å ordne, eg er i allefall F E R D I G !

Tror ikkje eg har tatt inn over meg at mor mi faktisk ikkje er her lenger, me har vært så lenge at det har ikkje vært tid å kjenne på hva man føler. Mange broer er brent på veien, akkurat det kjenner eg ikkje en plass, noen ganger er det faktisk nødvendig for å i det hele tatt kunne ha det bra selv. Eg har i allefall god samvittighet for hvordan storesøs og eg har ordnet ting og tang etter mor mi. Hadde mor mi vært her hadde hu sagt:
“Dokk e så flinke og det er godt eg har dokk”

Blir tidlig kwell i dag håper eg, opp kl 07:00 i morgen for torsdag er ensbetydene med tur på Byhaugen. Det er meldt regn akkurat i det tidsrommet så det blir nok vått ja! Anyway, skal nå male et par timer før eg kryper til køys 🙂

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg