Da kan Galskapen starte!

 

Helle min duden for en dag! Eg gikk ut døra her hjemme kl 11.10 og satte meg AKKURAT ned i Go`stolen (kl 19.30) Kjenner ikkje beina mine en gang, men eg kom i mål da. Nå har eg ingen unnskyldninger til å ikkje bake hehe Alt eg måtte trenge uansett hvilke kaker det gjelder så er det bare å bake i vei. Når eg skulle handle på Rema gikk eg først inn og tok den vanlige helgehandelen vår, betalte og fikk de varene ut i bilen før eg gikk inn igjen å handler til mor mi + alt til kakene 🙂 Ble en ryddig måte å handle på! Det tok litt tid da, etter på var det bare innom Kiwi for å kjøpe kaffi og et par småting + eg svingte innom Nille på vei ut å hentet med meg hvite og røde kubbelys ♥

 

 

 

 

Eg fortalte jo tidligere at eg droppa å kjøpe cellofanposene på Nille? Altså HALLO!? Dobbel pris fra i fjor??
Nei nei, eg gikk på Europris eg, 1 pose med 10 stk 30 kr. Ikkje bare det, men i hver pose er det 2 størrelser 🙂
De hadde også riktige silkebånd på Europris og den store rullen med de fine blondene fant eg på Mestergrønn!
På Nille plukket eg med meg noen Brune poser + silkepapir 🙂 Når eg gi bort matgaver, eller hjemmelaga gaver liker eg å pakke det på denne måten – Blir koselige gaver ♥ Skal vise noe stilig som eg har shoppet på nett,
noe spiselig som skal bli julegave, tror det vil falle i smak 🙂

 

 

 

 

Siden Nanotapen fra Megaflis som eg bestilte på nett tydeligvis ikkje kommer på lager før 29/11 måtte eg bare kjøre ut selv å kjøpe en!! Noe annet kunne blitt krise….

 

 

 

 

Har jo en del som skal monteres opp ute!! Mulig dette ser mye ut? Men, eg frykter heller at det vil “forsvinne” når det kommer ut. Jaja satser på opphold i morgen for da skal det ut og opp over alt 🙂

Har en fin overraskelse til deg i morgen JuHuuu Legger det ut på bloggen i morgen tidlig 🙂 Kaaanskje det er noe for deg? Julegaver, eller.…hvis du har ramlet ut på perlekjøret så kan det absolutt være noe for deg 🙂 Men nå? Beina høyt og slappings!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. vi har vist hatt en nokså lik dag du og eg i dag ,jeg for ut døra kl 7 og var hjemme kl 16 :=) var deilig å komme hjem igjen ,men i morgen er det ut igjen kl 7 men da skal eg passe yngste barnebarnet på 8 mnd ,det blir mer kos enn å trakke i butikker .Blir masse godt hos dere også nå ser eg :=)

      1. Litt godt med slike dager, nå har eg overtaket og i morgen kan eg pynte uten å tenke at eg “Må ut” 🙂 Gleder meg til eg kan passe mine barnebarn <3 Heldigen du 🙂 Kos deg masse 🙂

Siste innlegg