Da tar man helg!

 

Endelig helg og ikkje fult så viktig hvilken dag det er, men denne helgen blir kjekk! Dagene flyter litt om en annen og eg surrer for det meste på Hobbyrommet – Så mange ideér og så mye eg har lyst å prøve meg på! Her tidligere holdt eg på å lage litt knapper, hadde en form og det tok en liten evighet å lage opp noen. 3.september bestilte eg 2 former til….er vant med at ting eg bestiller kommer i løpet av 3-4 dager ca, I DAG landet de i postkassa! Det har tatt en evighet, vel...da blir det muligens noen flere knapper i løpet av helga 🙂

 

 

 

 

Ellers har eg klippet i stykker noen Donald blader og prøvd meg på litt gøy! Når man tester ut noe nytt baller det jo fort på seg med andre ting eg vil prøve. Tror vel egentlig aldri eg helt blir ferdig til den der festivalen *ler* I går kwell tok eg Hama Perlene ned fra hylla å satte meg til å perle så det betyr nok at eg snart setter en sluttstrek for det eg drar med meg inn til Stavanger ja. Kjøpte meg ei eBook med Halloweenmønster som eg bare måtte ha!

Siden det er fredag i dag blir det nok en tur på butikken, i morgen kommer Trym og Alma Sofie her, me skal male steiner – Det blir gøy! På søndag skal de feire bursdagene sine (De fyller samtidig med et par dager i mellom)
så da blir det kaker og fest 🙂

Til slutt vil eg bare minne om Give Away`n eg har her på bloggen, det blir trekning i morgen 🙂
Sånn ellers er det kun 10 gr i dag og det blåååser = Kaldt!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg