DAGENS BESTE!

kFoto: Gamle Gubben Grå og Kjerringtanker

 

At Kjerringtanker tar meg helt bokstavlig er jo ikkje min feil (egentlig), men jammen var det helt Dronning Konge at hun gjorde nettopp det! Eg har ledd av DETTE INNLEGGET flere ganger i løpet av dagen, ja for du vet, me som er Toppbloggere (fniser) me får litt meldinger gjennom dagen, ja som f.eks “Du, Kjerringetanker har skrevet om deg i dag…”Eg veeet, åsså måtte eg le igjen! Det er også sjeldent at eg f.eks tipser Amira om blogger, men i dag måtte eg sende henne link til hele 2 innlegg! Dette og Dette! Hun hadde og ledd høy på jobben! Knallbra, sa hun. Er det noen av oss på den der lista som KAN skrive så er det nettopp Kjerringtanker!
Har du ikkje oppdaget henne før, ja så har du muligheten nå!

Å du, Brit? Eg forventer en reprise på dette bildet over her når det ER sommer! Da vil eg tro at du får beina ned
i vannet i tillegg 🙂 Dette er bare det BESTE bilde ever, derfor stjal eg det! 🙂

 

 

 

 

 

Det er også sant det som Stavanger in my hearts sier, det er ikkje alle som har så fine strender som oss her på Jæren! Selv bor eg ca 7 min med bil fra den aller flotteste; Hellestø Stranda ♥ Den er majestetisk stooor og brei med Nordsjøen rett inn. På vinteren kan bølgene blir ganske så enorme!

Me som bor her i vest VET at det er ikkje tull at været faktisk kan snu på en 5-øring, men Kjerringtanker er noe mer pessimist en meg og ser jo for seg en meter med nysnø før våren er på plass, vel vel….me får se hvem som får våren først 🙂 Sommer er det der i mot ikkje alltid me har, det skjer veldig ofte at den bare regner bort….

 

 

 

 

 

Sommeren 2014 var en sommer hvor eg følte me bodde her ute på Hellestø! Det var helt utrolig, gradene lå rundt 30 i flere uker og aldri før har eg vært så brun! Me entret som regel stranda i 10 tiden og gikk ikkje hjem før me hadde grillet middag på kwellen, noen kwellen fikk me også med oss solnedgangen,
unødvendig å si at DET er ubeskrivelig vakkert…

 

 

 

 

Så ja, hva sier du Kjerringtanker? Ny utfording? Pakk strikkeveska i sommer, sett deg på toget så pakker eg piknickkurven så koser me oss her? Ahaa det kunne blitt helt magisk spør du meg 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Dagen min ble lang og veldig på farten! Kjørte ut i 14 tiden og dalte ned i go`stolen kvart på 9 nå i kwell! Da har eg vært over alt føler eg, men Amira og Eirik har både fått palmer og masse flotte bilder/posters på veggene sine, eg har fått handlet litt på IMS og mor mi har fått nye truser. All fornøyde da vil eg tro? Nå skal eg slenge beina høyt
å bare slappe av før eg skal knekke opp et par dyner å legge meg 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg