De BESTE Tøflene!

Designet av Bekah Knits

 

Disse VET eg er gode! For hele 10 år siden, altså julen`09, strikket eg DISSE og de var veldig bra! De eg strikket var jo en del lengre, men eg tror denne kortere varianten er bedre 🙂 Her har du en gylden mulighet til å bli kvitt en del av alle knappene dine 🙂

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Halvtjukke pinner og litt tykkelse på garnet så strikker du kjapt noen av disse 🙂

 

3-in-1 BUTTON BOOTS
S-XL

 

 

* * * *

 

I dag har eg i grunnen bare vært ute å fartet! Dro jo og fikk ordnet nytt pass, selv om det var en ganske “krise” skrivefeil i passet og at eg ikkje hadde noen form for gyldig ID gikk det i orden etter X antall testspørsmål 🙂 Alt dette ligger på Snapchat. Etter det fartet eg bare videre til Madla Amfi, hadde ikkje i min villeste fantasi trodd at det skulle være sååå mye folk og bil! Anyway, det tok meg ca 20 min og eg hadde fylt opp en stor pose på “Normal” med alt mulig! Talte opp da eg kom hjem og hadde mer enn 24 til hver 🙂 (Ligger også på Snapchat). På vei durte eg innom en slakter og fikk kjøpt Jur(!!!) til mor mi! Skjønner ikkje at det kan spises! Sorry, men takke meg til rullepølse 🙂 Innom mor mi en liten og såååå hjem! Svingte innom Joker på veien og kjøpte pizza! Vel hjemme, spiste litt og så satte eg i gang med vaskebøtta og fikk vasket stua! Nå venter eg bare på alle juletekstilene for de MÅ vaskes før eg kan legge de rundt i stua! Siden me røykte i fjor jul så stinker ALT røyk i år!!

 

Amira hentet med seg noen pakker fra posten på vei hjem og på fredag,
trooor eg skal du få se hva som er inn disse:

 

Har bestilt det som er inni her en gang før også, men denne ganger er det litt nytt til kjøkkenet! Er litt spent og skal hive meg over de øyeblikk! Kjekt med pakker enten du vet hva som er inn i eller ei 🙂 Ellers skal eg egentlig bare strikke og lade opp til i morgen for da blir det pynting til jul. Amira har kjøpt noen nye brettspill så mulig me må teste ut de også i kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg