De FINESTE sokkene!!

Designet av Dan Lee

 

Ok, eg kan godt innrømme det, men det er 2 menn eg drømmer om og det er denne designer her, Dan Lee og den største av dem alle; Stephen West! Herregud, eg kunne bodd i Garnskapet hos dem begge og levd lykkelig resten av livet – Å ja, eg mener det! Har du sett Garnsamlingene de har?? Ikkje? Vel, da bør du finne ut av det hehe
Dan Lee strikker neesten utelukkende av Wollmeise og han har jo selvfølgelig de fiiiineste hespene,
han har sånne hesper som eg ikkje helt har funnet ut hvordan skal brukes!?!
Anbefaler deg å sjekke ut Instagram Kontoen hans….sukk

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

Ok ok, det var sokker me skulle snakke om ikkje mine våte drømmer *humrer* Altså! HALLO!? Blir det finere enn dette? Sokkene designet og strikket han med tanker for sin mor, en mor han kun har sett EN gang det siste året pga….kooorooona! De er jo akkurat som snop, ja ei skål full av godteri, eller? Akkurat som tiden me er i; Vår og Påske = Glade Farger, det er de rette fargene å omgi oss med nå om dagen. Enten man vil eller ei så bli man
i godt humør av disse sokkene, så hva sier du? Kanskje me rett og slett skal få noen sokker på pinnene??
Eg ville jo helst hatt disse fix ferdig i går…ingen bombe det, men gjett om de havner på lista mi?
OF COURSE!! Ka du trooor eller??

 

HOFFNUNG / HOPE
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

VETTU, VETTU?? Eg skjønte oppskriften på jakke eg holder på med!! Ble litt skremt av den oppleggsmetoden, men da eg søkte den opp på YouTube så kunne eg den jo, eg har bare ikkje hørt det skikkelige ordet for den før haha Så da var jo det greit 🙂 Eg bare startet, strikket i vei og plutselig så bare: *PLING* Ja selvfølgelig, så nå er eg godt i gang kan du si og skuldrene sank betraktelig. Nå ser eg i grunnen for meg hele fremgangsmåten på jakken, dette kommer til å gå helt suverent 🙂 Det er virkelig en fornøyelse å strikke med denne
garnkomboen eg gikk for, skikkelig digg ♥

SÅ ja, eg har hatt en fin kwell, fikk også pling i postapp`n nå i kwell og på mandag kommer pakken med perleplatene så da kan eg fortsette på den stooore kreasjonen! Blir bare mer og mer fornøyd med den altså! Har vært litt rundt i heimen å leite etter ei stor plate som eg kan flippet perleriet med når eg starter strykinga….NADA! Men, så kom eg jo på (er jo litt dum!) at det er jo bare å vente på ramma for eg kan bruke bakstykket på den!
Den er jo stor nok! GENIALT! At eg ikkje kom på det hehe

Jaja, nå er det straks natta her for i morgen blir det trekning! JuHuuu Hele 7 deilige Garnpakker skal eg gi bort og eg gleder meg! Planen akkurat nå er å ta trekningen i det første innlegget i morgen, ja, sammen med morgenkaffien og bare kose meg i morgentimene liksom. Lover ikkje 100%, men det er planen pr nå. Hvis du ennå ikkje har blitt med får du siste mulighet nå. Du kan delta på alle 3, og ja, da er det selvfølgelig mulighet for å vinne mer enn én pakke 🙂 Pakkene skal eg få kjapt i posten så sant de som vinner er kjappe med å sende meg adressen – Da skal du ha pakken(e) i hus før påskeferien 🙂

 

DEL 1
DEL 2
DEL 3

 

Lykke til!

 

 

NATTINATTI eller GOD MORGEN,
ALT ETTER SOM

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Åååå så deilige sokker. Og ikke så vanskelig heller… huke av på evighetslista. Lyst på lista!
      Spennende å se hva perleriet blir.. må jo bli ganske så stort ja. Og jakka er i gang. Gøy å starte på noe nytt, kanskje jeg skal si dessverre for min egen del.. blir jo sååååå mange prosjekter og det er så ” tungt” å fortsette på.. og når det er så uendelig mye flott å lage. Men er glad jeg kan strikke, nattevaktene hadde vært lange uten. Uten serier også.. så tygger i meg serier og strikker hvis det lar seg gjøre.
      Kos deg med jakka. Og ha en god natt.😄

    2. De sokkene var helt fantastiske, vår, påske, og en liten dæsj Kvikk Lunsj, selv om han designeren neppe hadde det i tankene. 😀 Fantastiske sokker, skulle gjerne en kjole i det mønsteret jeg 🙂

    3. Det er introduksjonspris på mønster fram til mandag 🙂 Mønsteret er kortere skrevet enn mange engelske mønstre, for mesteparten av det består av diagram.

    4. nydelige sokker ,skulle gjerne strikket noe så herlig ,jeg har et garnlager men det er alt annet enn noe å vise frem ,poser som ligger i en haug inne i et hjørne ,drømmer om en hel reol slik som det er i butikkane :=)

Siste innlegg