De små tingene

Designet av Aga Tutak

 

Eg har alltid vært glad i å strikke dill, ja, dill som kan brukes til mye 🙂 Tja, du kan strikke en haug med hjerter
og bare ha i en skål, eller f.eks en kurv ute, del ut et hjerte når det måtte passe. Lag ting med de, dekorasjoner, kranser, som på bildet: Nøkkelring. Heng de i trærene, sett de på en blomsterpinner og sett de i jorda. Som sagt, kan brukes til mye, det er bare å bruke kreativiteten. Lim på en magnet og sleng de på kjøleskapet 🙂 Uansett, eg syns det er kjekt å strikke slik småting. Greit å få bukt på restegarnet som det aldri bli en ende på!

 

STUFFED HEART
Bildet over
8 cm

 

 

 

 

Designet av Aga Tutak

 

Det samme kan du gjøre med blomster. Du kan ha de over alt! Hvis du går inn på linken under kan du se at designeren lager en krans med disse blomster + noen andre figurer 🙂

 

FLOWERS OF SPRING
11 cm

 

 

 

 

 

Endelig kom disse små krukkene til sin rett igjen! Det siste året har de stått til “pynt” på badet, men sannheten er at de bare har samlet støv! Tok å vasket de og fylte de med jord og nå har eg sådd Basilikum i 2 av de 🙂 Hva som kommer i de 2 andre gjenstår å se, men det blir uansett urter 🙂 Krukkene er ikkje skitne, de var slik da eg kjøpte de 🙂 Det er ikkje ispinner eg bruke, men tungespatel som er en god del større (Bedre å skrive på også)

Var nettopp ute på terrassen et øyeblikk å satte Oliventreet i vann – Åååå FYTTI så iskaldt det er!! Brrr litt vind og 7 grader er IKKJE noe å skrive hjem om altså! Måtte sjekke på nett, ahaaa, det følte temperaturen er BARE 2 så ikkje rart det er kaldt altså! Eg har vært ute å ralla i dag en kjapp tur! Så nå har eg fått system i putekassen! MoHaaa Elsker det! 🙂 Men nå? Vel….eg har noen perler som må på plass 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg